Jotun Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Hehehe... Dette er moro! Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Juhu, får sett åpningsseremonien! Lenke til kommentar
hean Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Decide!! Kvifor seier nokon natt til fredag medan andre seier natt til lordag?! Kan eg gå på skulen på fredag på normal måte? Tror du må gå på skolen på unormal måte... sorry Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2010 Var så nære ved å lure hele forumet, men så måtte noen komme og ødelegge. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2010 Synes synd på Boit. Link. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Teite folk. Bør det vera ei grense for deltaking i OL? Ja, det meiner alle. Om ei slik grense finst, skal ein då gjera unntak? Sjå, det er spørsmålet. Ein kunne kanskje delt inn verda i to grupper, land med OL-tradisjonar, og land utan. Landa utan kunne fått eit wildcard kvar elns. Lenke til kommentar
hean Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Teite folk. Bør det vera ei grense for deltaking i OL? Ja, det meiner alle. Om ei slik grense finst, skal ein då gjera unntak? Sjå, det er spørsmålet. Ein kunne kanskje delt inn verda i to grupper, land med OL-tradisjonar, og land utan. Landa utan kunne fått eit wildcard kvar elns. Nei, det mener langt i fra alle... Alle land bør kunne få delta i OL og da sende sine beste utøvere og da bør det ikke være krav til utøveren utenom at han er den beste representanten fra sitt eget land. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Snakker vi nye Jurjeva? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2010 Snakker vi nye Jurjeva? Tviler. Hvis hun er dopa, da er hun jævlig god til å skjule det. Hvis hun ikke er dopa, hadde det vært dumt å kaste bort talentet nå (hun vinner alle distanser selv uten dop). Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 bruno var før meg ja. Hun der er uten tvil mye finere enn Jurjeva. Har en ny favoritt i OL jeg nå. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2010 Hei! Hun var min favoritt først. Før de bildene kom også! Lindsey blir OL-dronninga, mark my words. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Det tror jeg da alle visste fra før og. Hun har jo nesten ikke tapt i år. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Alle land bør kunne få delta i OL og da sende sine beste utøvere og da bør det ikke være krav til utøveren utenom at han er den beste representanten fra sitt eget land. Ok, lei for at eg uttalte meg på vegner av alle. Lenke til kommentar
hean Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Ok, lei for at eg uttalte meg på vegner av alle. Ser du på avstemningen som ble linket til var det faktisk ett stooort flertall som er uenig med deg så det er ikke bare at det ikke er alle men ikke en gang mesteparten. Så ja, da blir slike uttalelser dumme.... Lenke til kommentar
vad Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 I øvelser med intervallstart må da alle land få lov å stille med utøvere! Må kunne gå an å bevare ihvertfall noe av den olympiske ånden, syns nå jeg. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Må kunne gå an å bevare ihvertfall noe av den olympiske ånden, syns nå jeg. Absolutt, men det skal visst ikke følges. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Jeg personlig ser ikke noe negativt i at f.eks Ghana stiller Ishockeylag eller at Marokko har en kar som vil gå på skøyter. Det bevarer den olmypiske ånd. OL handler ikke kun om de som kan ta medalje, i så fall hadde det jo kun stått 10-12 stk til start i hver disiplin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå