Gå til innhold

OL2010:Vinter-OL 2010 - Generell diskusjon (Aftermath)

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det natt til fredag eller natt til lørdag det er åpningsseremoni?

Natt til fredag.

Det hadde vært brilliant å dra på byen på fredag, så dra hjem litt tidlig for å benke seg med åpningssermonien 03.00. Irriterende. Hvorfor reklamerer NRK med at det starter 20.00 på fredag?

Lenke til kommentar
Er det natt til fredag eller natt til lørdag det er åpningsseremoni?

Natt til fredag.

Det hadde vært brilliant å dra på byen på fredag, så dra hjem litt tidlig for å benke seg med åpningssermonien 03.00. Irriterende. Hvorfor reklamerer NRK med at det starter 20.00 på fredag?

For det er da mesterskapet starter. :wee:

Lenke til kommentar
Vet ikke. Kan ikke de raske til seg litt metall i curling du som har greie på det?

Det kan de. Men holder sannsynligheten lavere enn 1.47 ;)

Herrene skal egentlig ikke ha sjans i OL-selskapet, og de har da heller ikke tatt medalje de siste VMene. Jeg gir dem 5%. Damene har bedre sjans, men søstrene Dupont er fortsatt unge og er ikke alltid de skarpeste taktikere. Dessuten ser jeg for meg at de ikke er de beste til å takle presset. Canada, Kina, Sverige og Sveits er betydelig sterkere. Jeg gir damene 15% for medalje. 0.95x0.85 gir 80,75% for at de ikke klarer medalje.

Penger satt på at danmark ikke tar medalje i curling til 1.45.

Og penger satt på overraskende gode 2.1 på at våre gutter tar medalje :grin:

Endret av vad
Lenke til kommentar

Da har jeg satt 1000 kr på at Norge tar 28 medaljer eller mer med odds på 4,25.

Synes oddsen var god for jeg føler meg sikker på at vi tar nært 30 medaljer, kan jo fort få flere på pallen i samme renn.

I tillegg er det litt taktisk for å gjøre OL litt mer morsomt for da blir jeg glad for hver eneste medalje vi tar og jubler ikke kun for gull :)

Edit:

Og der kom bonusen min på 500 kr tikkende inn :)

Edit2:

Ser Petter Jr har over 2 i odds på dobbel jaktstart, er vel rimelig bra det også.

Er en av de beste individuell klassisk OG individuell fristil og jeg ser INGEN som klarer å ha sjanse mot han i en fristil spurt etter 30 km på beina.

ENESTE sjansen jeg ser han kan tape på er at Lukas Bauer stikker langt fra på klassiskdelen... men da får Petter gullmedaljen i posten senere :)

Tog du`an :p

Endret av Nasciboy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...