Latias Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 Er det natt til fredag eller natt til lørdag det er åpningsseremoni? Natt til fredag. Lenke til kommentar
vad Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 1.47 på at Danmark ikke tar medalje, ja. Høres ut som bra bet det. Eller har de en kunstløper eller noe med greie sjanser? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Vet ikke. Kan ikke de raske til seg litt metall i curling du som har greie på det? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Er det natt til fredag eller natt til lørdag det er åpningsseremoni? Natt til fredag. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 Vet det. Men jo lengre mesterskapet er, jo bedre egentlig. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Er det natt til fredag eller natt til lørdag det er åpningsseremoni? Natt til fredag. Det hadde vært brilliant å dra på byen på fredag, så dra hjem litt tidlig for å benke seg med åpningssermonien 03.00. Irriterende. Hvorfor reklamerer NRK med at det starter 20.00 på fredag? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Ikke faen om jeg sitter oppe 0300 en Torsdag Derimot kan det hende at det blir litt fravær grunnet OL... Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Potensiell skulkedag... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 Er det natt til fredag eller natt til lørdag det er åpningsseremoni? Natt til fredag. Det hadde vært brilliant å dra på byen på fredag, så dra hjem litt tidlig for å benke seg med åpningssermonien 03.00. Irriterende. Hvorfor reklamerer NRK med at det starter 20.00 på fredag? For det er da mesterskapet starter. Lenke til kommentar
vad Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Vet ikke. Kan ikke de raske til seg litt metall i curling du som har greie på det? Det kan de. Men holder sannsynligheten lavere enn 1.47 Herrene skal egentlig ikke ha sjans i OL-selskapet, og de har da heller ikke tatt medalje de siste VMene. Jeg gir dem 5%. Damene har bedre sjans, men søstrene Dupont er fortsatt unge og er ikke alltid de skarpeste taktikere. Dessuten ser jeg for meg at de ikke er de beste til å takle presset. Canada, Kina, Sverige og Sveits er betydelig sterkere. Jeg gir damene 15% for medalje. 0.95x0.85 gir 80,75% for at de ikke klarer medalje. Penger satt på at danmark ikke tar medalje i curling til 1.45. Og penger satt på overraskende gode 2.1 på at våre gutter tar medalje Endret 9. februar 2010 av vad Lenke til kommentar
hean Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Ikke faen om jeg sitter oppe 0300 en Torsdag Derimot kan det hende at det blir litt fravær grunnet OL... Hadde bare 10-dagers egenmelding vært lov i dag Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Jeg tror åpningssermonien er natt til Lørdag. Lenke til kommentar
hean Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Da har jeg satt 1000 kr på at Norge tar 28 medaljer eller mer med odds på 4,25. Synes oddsen var god for jeg føler meg sikker på at vi tar nært 30 medaljer, kan jo fort få flere på pallen i samme renn. I tillegg er det litt taktisk for å gjøre OL litt mer morsomt for da blir jeg glad for hver eneste medalje vi tar og jubler ikke kun for gull Edit: Og der kom bonusen min på 500 kr tikkende inn Edit2: Ser Petter Jr har over 2 i odds på dobbel jaktstart, er vel rimelig bra det også. Er en av de beste individuell klassisk OG individuell fristil og jeg ser INGEN som klarer å ha sjanse mot han i en fristil spurt etter 30 km på beina. ENESTE sjansen jeg ser han kan tape på er at Lukas Bauer stikker langt fra på klassiskdelen... men da får Petter gullmedaljen i posten senere Tog du`an Endret 9. februar 2010 av Nasciboy Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Ikke faen om jeg sitter oppe 0300 en Torsdag Derimot kan det hende at det blir litt fravær grunnet OL... Hadde bare 10-dagers egenmelding vært lov i dag Ja, 8 er liksom litt lite... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Jeg tror åpningssermonien er natt til Lørdag. Helt riktig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 DJ da. Ikke prøv og lur fiskebollen. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Decide!! Kvifor seier nokon natt til fredag medan andre seier natt til lordag?! Kan eg gå på skulen på fredag på normal måte? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 Decide!! Kvifor seier nokon natt til fredag medan andre seier natt til lordag?! Kan eg gå på skulen på fredag på normal måte? Nei, det kan du ikke. Åpningssermonien er natt til fredag. EOD. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 http://www.nrk.no/tv/?dato=12.02.2010 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Se på nedtellinga, Latias. 3 dager og 4 timer. Dvs at det er 3 dager onsdag kl 03.00. Så tenker du deg frem til hvilken dag det er... EDIT: Gratulerer med fail, lættis. Endret 9. februar 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå