bruno99 Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Noe sier meg at jeg ikke har gått glipp av så mye. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Egentlig ikke. Vi prater stort sett bare piss. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2010 Egentlig ikke. Jeg prater stort sett bare piss. Der er jeg enig. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Egentlig ikke. Jeg prater stort sett bare piss. Der er jeg enig. Jeg er enig at du gjør det og. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Nå har jeg hengt opp OL programmet (5 sider give or take) på kjøleskapet! Nå er vi klare! Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 "Ekspertene" tror på historisk medaljefangst: 35 medaljer og 13 av disse av edleste valør. Lov å være optimister! Vet jo hvordan det er å vinne på forhånd Lenke til kommentar
vad Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 "Ekspertene" tror på historisk medaljefangst: 35 medaljer og 13 av disse av edleste valør. Lov å være optimister! Vet jo hvordan det er å vinne på forhånd Såvidt jeg forstod var det nrks eksperter i hver gren som hadde tippet. Uansett virker 13 gull i overkant optimistisk. Vi får fort ingen gull i alpint, skihopp og damelangrenn. Og da er det vel mange gull som skal tas av de andre. Men for all del, det er lov å være optimist. Selv om vi ikke tok noen gull sist det var OL i Canada. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2010 Bjørgen er blant de beste i alle distanser hun skal gå. Burde bli noen gull på henne, hun fortjener det i hvert fall. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Jeg har sagt 12 gull. Vi tok jo 13 i Saltsjøen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2010 Saltsjøen-OL var wierd. Alt fra curling-gull, til delte gullmedaljer for Alsgaard og Estil. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Vi fikk vel ikke de gullmedaljende som tellende. Det ble jo bare en medalje og ikke to i "oppgjøret" etterpå. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2010 Okay. Men da hadde vi Ole Einar som vant alt av skiskytterrenn. Han har utvilsomt blitt bedre, men det har vel resten av sirkuset også. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Han vant jo ingenting i Torino. Østerrikerne blir farlige i år. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2010 Snakket om Saltsjøen da. Skiskyting blir ganske åpent. En del som kan vinne. Brødrene Fourcade (en av dem leder faktisk verdenscupen), østerrikerne (Sumann, Landertinger og Eder), og så har vi Ustyggulv og Tim Burke også. Legg til fire nordmenn der også, og man har en heksegryte med medaljekandidater. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Derfor det blir jævlig spennende. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2010 Skiskyting er alltid spennende, uansett. Noen som husker sprinten i Pangchang-VM i fjor? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Det blir litt feil å se på v-cupen i en OL-sesong. Mange dropper flere renn for å prioritere trening. Men det gir jo en pekepinn. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2010 Jepp, Fourcade hadde nok ikke ledet dersom Hagle/Ole hadde gått alle renn. Nå som de har droppet så mange renn, håper jeg de pirker formen til OL. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå