DJ_Dark Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Veldig fin post av deg vad. Lenke til kommentar
vad Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Veldig fin post av deg vad. Takk for det. Går en liten djevel i meg noen ganger... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2010 vad: Liker du bare curling? Hadde vært moro dersom du kan like mye om andre OL-gren også. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Veldig fin post av deg vad. Takk for det. Går en liten djevel i meg noen ganger... Haha, den er grei. :!: Mine innlegg var også satt litt på spissen, bare så det er sagt. Fulgte curling både i Salt Lake og forrige OL. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Veldig bra innlegg, vad. Liker curling, jeg Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Curling er artig å spille og å se på! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 De sliter med snøen i Vancouver så jeg på nyhetene nå. De må få kjørt inn snø fra andre steder for å få løypene i orden. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Curling er artig å spille og å se på! Har dessverre enda ikke rotet meg til å spille curling. Har jo alle muligheter her i Bergen, men har bare ikke blitt noe av. Det gikk dog gjetord i klassen etter en økt på vestkanten. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2010 Oioioi, Gerard Haiberg! Han sier at dersom flere russere blir tatt, kan Sotsji bli fratatt OL. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2010 Hahaha. Northug gikk rundt med bilder av seg selv i Canada, men ingen visste hvem han er. De personene kommer til å angre når Petter har tatt 3-4 gullmedaljer i mesterskapet. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Har Bjørndalen fått våpnene sine nå? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2010 Ja. De sa han var veldig lettet på Sporten nå. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Hahaha. Artig av Northug. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 TAKK OG LOV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2010 TAKK OG LOV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja, viktig at våpnene er på plass. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 TAKK OG LOV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja, viktig at våpnene er på plass. Nei?? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2010 Nei, kanskje ikke. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Er vel på tide å få denne i mine innlegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå