Latias Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 Det går bra, jeg tilgir deg. Hagle sliter med formen Ikke særlig bra kun ti dager før første løp. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 :!: Noen som veit hvor langt foran eller etter oss Vancouver er? Når ca på natten går lekene Lurer jeg også på, og hvorfor noe av det er merket i rødt... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Kanskje det er vanskelig osv, men det er da ikke verdens mest fysisk krevende sport.. Da hadde mange ting falt av OL programmet hvis dette skulle være en regel. Er da nok av ting man må trene på, presisjon er da like mye idrett som svette og snørr over hele trynet. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 Sjakk blir regnet som sport, hvorfor kan ikke curling det? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Forskjell på sport og idrett. Curling blir regnet som en idrett, det blir ikke sjakk. Lenke til kommentar
hean Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Når er det egentlig åpningssermonien er? Er det natt til den 12.? Lenke til kommentar
kilik Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Ufattelig bra tider på de "norske" øvelsene mtp at Vancouver er 9 timer etter oss. Praktisk talt alt som er virkelig interessant med norske gulløyne går fra ca 7 til 11 om kvelden! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 Må spre litt OL-stemning her. Og så har vi den engelske versjonen, ikke særlig orginal da... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 OL-spillet skuffer Mangler skiskyting, langrenn og curling? Nei takk, kaster ikke bort penger på noe slikt tull. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Neeeeeeeeeeei... hadde lyst på det der :S Men om de mangler skiskyting? Wtf?? Det var jo på torinospillet Litt mer OL-stemning: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Hva faen er et OL-spill uten skiskyting!? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 Når man har hatt fire år på å forbedre et spill, er det jævlig irriterende at de lanserer et halvferdig spill. Verden har kommet ganske mye lenger på de siste fire årene også, da er det veldig rart at de ikke greier å forbedre det en gang. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Ja, det er jævlig rart. Ikke langrenn heller, nei. Det er faen lavmål. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Det er andre folk som har laget det nye spillet enn Torino-spillet. Uansett burde man ha kommet opp med noe bedre. IOC bør nesten stille krav til en viss kvalitet. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Lurer på om jeg skal prøve å få tak i Torinospillet i stedet for, jeg Game litt på PS2en min. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Se Ilden Lyse på norsk er den beste vinter-ol sangen for min del. Endret 4. februar 2010 av ^fmj Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Patetiske aviser gitt. Blåse opp en sak er poppis for tiden. Bagasjen er ikke forsvunnet, den står i Amsterdam. Kan bare tenke meg at Schipol følger ganske strenge rutiner med denne bagasjen nå, all den tid den inneholder våpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå