DJ_Dark Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Nei, men fler som er i toppen av grenene. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Aaah.. Så vi driver å klatrer vi altså, mens Canada i det minste gjør det de skal Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 Damn, kun ni dager igjen. Blir vel som julaften, 17. mai og sommerferie i to OL-uker på rad. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Det var da faen til kverulering da!! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 Ulovlig å glede seg til OL også da? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Ja faen DJ, sjæft a lættis. Lenge igjen til det starter? fant nettopp ut at det er 9 dager til takket være http://www.vancouver2010.com/ . Der kan vi i det minste følge en korrekt nedtelling. Lættis hopper 2-3 dager om gangen. Endret 3. februar 2010 av Smågal Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 Det står 9 dager i tittelen da. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Hot daaamn. Da vant du tilbake tillitten min Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 Godt å høre. Fatter ikke at dette er en OL-gren. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Så dere ikke nyhetssendingen om treningsdagbøkene til curlinglandslaget? :!: Blir fett å varme opp med Superbowl på Søndag. Venne seg til litt lite søvn. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Fatter heller ikke at curling er OL gren. Er bowling på is. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 Nei, det gjorde vi ikke. Link? Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Tror det var denne: http://www1.nrk.no/nett-tv/indeks/199757 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 NEI! Ingen Obama til OL! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Synes det er litt døvt at dere klager på curling. Det er faktisk utrolig artig å spille og det er faen ikke spesielt lett. Nå var ikke jeg totalt ræva da jeg prøvde det flere ganger, men nå levde jeg på flaksen hele veien og da. Matsemann, bowling er mye lettere curling. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Kanskje det er vanskelig osv, men det er da ikke verdens mest fysisk krevende sport.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Sant nok, men vi snakker om en enorm konsentrasjon osv. Husk at steinene er 19,60kg. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 :!: Noen som veit hvor langt foran eller etter oss Vancouver er? Når ca på natten går lekene Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Synes det er litt døvt at dere klager på curling. Det er faktisk utrolig artig å spille og det er faen ikke spesielt lett. Nå var ikke jeg totalt ræva da jeg prøvde det flere ganger, men nå levde jeg på flaksen hele veien og da. Matsemann, bowling er mye lettere curling. Jaja, men det jeg mener er at de ikke akkurat ser ut som ekte idrettsmenn med ølmage og stuff. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 :!: Noen som veit hvor langt foran eller etter oss Vancouver er? Når ca på natten går lekene Stfu! Les førsteposten! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå