DJ_Dark Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Hanevold veksler først forrige stafett og da var det ingen som klagde... Lenke til kommentar
hean Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Hanevold veksler først forrige stafett og da var det ingen som klagde... Helt enig, Hanevold er en gammel ringrev... bedre enn de fleste til å prikke inn form og har vært i flere OL før. Hanevold forbedres garantert i sporet til OL og samtidig klarer han å beholde fatningen til tross for at mye mer står på spill enn ett vanlig verdenscuprenn. Er mer urolig for Tarjei når OL-alvoret braker løs. Endret 18. januar 2010 av Nasciboy Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Tror ikke Tarjei vil slite så mye, men det er viktig at han får gått et renn før så han får kjent trøkket. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Tarjei har jo nesten en Northug attitude da. "Dette var mer likt Tarjei. Det dere har sett av Tarjei tidligere er ikke likt Tarjei" Digge å snakke om seg selv i tredje pers. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Han sa jo og noe med at han var en blanding av Ole Einar og Emil, nemlig Tarjei. Og det var det som var framtiden... Få deg noen verdenscupseiere før du sier sånt, mener nå jeg Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Næsj. Han sier det med et smil. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 VC-seierne kommer de også. Hva med å begynne med et OL-gull? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Da kan han få være så rappkjefta som han vil Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 Alle norske OL-gull er win. Lenke til kommentar
L4ffen Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Nytt uttak i OL-stallen, dere! Diskuter på den nye tråden! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 Kan du korte ned nicket ditt eller? Meget irriterende når "mine innlegg" blir bombadert av lange nick. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 Alsgaard til OL? Hadde vært drømmen. Kan like godt slenge på Dæhlie også, garantert tre på pallen da (inkludert Northug). Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Kan jo bare ta han med Han er jo tydligvis i god form, ellers så ville ikke Skinstad sagt det Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Måpte litt da jeg så det der. Enig med Truls Dæhlie hos VG. Om Alsgaard virkelig er det beste alternativet, sier det mye om fremgangen til norsk langrenn de siste årene. Kan bli artig dette. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Nå skal det jo sies at Alsgaard ikke var noe særlig gammel da han la opp. Han har jo trent og holdt formen noenlunde ved like etter han la opp, og sikkert i forkant av denne sesongen trent veldig mye. Er jo mulig å gjøre comeback, bare se på Lance Armstrong. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Hanevold veksler først forrige stafett og da var det ingen som klagde... Det var ikke ment som klaging, jeg har all mulig respekt for Hanevold, men jeg er ikke sikker på at han bør gå stafetten når vi har Berger. Har har skutt 20 av 20 treff på de to siste stafettene, fantastisk bra. Men det må han også gjøre hver gang, det blir veldig kostbart hvis han må bruke ekstraskudd. Han må også ha en topp dag i sporet. Russland skjøt på seg strafferunde på første etappe i den stafetten som gikk i Oberhof. Ser ut som at det er Tcherezov som kommer til å gå første etappe for Russland, hvis han og Hanevold skyter likt er det sannsynlig at det blir et sted mellom 20-30 sekunder opp. Løypene skal være svært kupert, med mye svinger og stor fart, noe som neppe favoriserer Hanevold. Han er ingen råtass teknisk. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Hmm. Har ikke studert løypene i Vancouver så jeg vet ikke der gitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå