dan83 Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Hadde egentlig veldig flaks som fikk disse bildene, siden regnbuen hadde kun denne itensiteten i ca 1 min. Derfor rakk jeg ikke å sette opp stativet, så begge bildene er håndholdt, men syntes alikevell at kompen. ikke ble så gærn!? Litt synd at hun ene damen er litt tåkete på det ene bilde, men men Er litt nysgjerrig på hva dere syntes om hvitbalansen og eksponeringa!?(som alltid ) Lenke til kommentar
-trygve Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Ja, her har du truffet bra! Bra komposisjon og fine farger, men det som virkelig gjør bildet spesielt er folkene i enden av regnbuen. Det første bildet ville jeg ikke vist frem siden du har det andre. Det er ikke dårlig, men det er egnetlig det samme bildet - bare uten det lille ekstra. -trygve Lenke til kommentar
boos Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Bilde nr. 2 var flott. Hvis jeg skal pirke, ville jeg kanskje gjort det LITT smalere... boos Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 3. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 takk for komentarene:) Legger til en litt varmere versjon her, hvilke er best mener dere? Men det irriterer skjorta av meg at hun ene dame er litt sånn tåkete, må ha vært noe på linsa eller noe!? Lenke til kommentar
-trygve Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Legger til en litt varmere versjon her, hvilke er best mener dere? Sjøen er bedre på den nye versjonen, men forøvrig foretrekker jeg originalen. Men det irriterer skjorta av meg at hun ene dame er litt sånn tåkete, må ha vært noe på linsa eller noe!? Kanskje det så dårlig ut i 100% før du nedskalerte bildet, men i den størreslen det er presentert her synes jeg ikke det er noe problem. -trygve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå