Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Konstant vondt i hodet!

Gjest Gutt-14-

Anbefalte innlegg

Gjest Gutt-14-

Hei. De sisste to ukene (i ferien) har jeg følt meg dårlig. Jeg har hatt vondt i hodet inkluder kvalme som kun var der de to første dagene. Jeg har ikke så vledig vondt, men kjenner et press eller trykk om man kan kalle det det i den miderste delen av hjernen eller hodet.

Jeg har ikke noe annet en det + at av og til når jeg reiser meg brått blir synet litt svimmelt i noen få sekkunder.

Jeg håper virkelig noen kan svare meg på om dette kun er periodisert eller om jeg må oppsøke lege.

På forhånd, Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+13412342564

Kan være stive muskler i nakken. Da kjenner man ofte seg litt stiv i muskelfestet der hvor kraniet møter nakken.

Lenke til kommentar
Gjest Gutt-14-

Takk for svar, men jeg har ikke vært aktiv før sisste trening som var Torsdag før ferien, og kjenner meg ikke stiv i nakken. Det bare kjennes ut som et press som ligger oppå hodet mitt. Gjør ikke nødvendigvis vondt, men ekstremt ubehagelig å ha i en lang periode.

Uansett så hadde det vært flott å vite hvorfor jeg faktisk har fått vondt i hodet. ikke bare vite hvordan jeg blir kvitt det i tilfelle jeg har noe allergi eller reaksjoner. Jeg har spisst en del ting med sukker denne ferien, men aner ikke om jeg har spisst/fått i meg så mye at jeg får vondt i hodet av det. Den andre teorien min er dårlig rytme. Lagt meg veldig varriert i det sisste fra 1 til 4.

Hjelp!

Lenke til kommentar
Gjest Gutt-14-
Hei gutt 14! :)

Bruker du briller eller linser til vanlig?

Mvh. "Dr-Holm".

Hei Holm!

Nei jeg gjør ikke det. Jeg føler heller ikke jeg har problemer med synet hvis det er det du sikter til. Hadde det langt bedre i dag, men kjenner fremdeles "trykket"

Håper jeg kan bli kvitt dette snart :(

Lenke til kommentar

Hei igjen!

Bra det er bedre idag. :)

Har skjønt det som at en del mennesker kan slite med synet, selvom de ikke tror det selv. Det er fordi de har vendt seg til det. Jeg syntes du bør ta en sjekk om det ikke blir bedre.

Siden det er ferie, tilbringer du mer tid enn vanlig på gutterommet? Om du gjør det, så pass på at du lufter nok så du ikke sitter i tett luft. Det er også en vanlig "felle" man kan gå i uten at man merker at noe er galt.

Mvh. "Dr-Holm". :)

Lenke til kommentar
Gjest Gutt-14-
Hei igjen!

Bra det er bedre idag. :)

Har skjønt det som at en del mennesker kan slite med synet, selvom de ikke tror det selv. Det er fordi de har vendt seg til det. Jeg syntes du bør ta en sjekk om det ikke blir bedre.

Siden det er ferie, tilbringer du mer tid enn vanlig på gutterommet? Om du gjør det, så pass på at du lufter nok så du ikke sitter i tett luft. Det er også en vanlig "felle" man kan gå i uten at man merker at noe er galt.

Mvh. "Dr-Holm". :)

Helt riktig der Holm! Brukt mesteparten til å slappe av foran Tven denne ferien. Gikk til og fra skolen i dag + 45 min ute fr. Tror kansje dette er løsningen. Om ikke det tar jeg kontakt med fast legen.

Takk for all hjelp! :)

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Gjest Richard

Hei. De sisste to ukene (i ferien) har jeg følt meg dårlig. Jeg har hatt vondt i hodet inkluder kvalme som kun var der de to første dagene. Jeg har ikke så vledig vondt, men kjenner et press eller trykk om man kan kalle det det i den miderste delen av hjernen eller hodet.

Jeg har ikke noe annet en det + at av og til når jeg reiser meg brått blir synet litt svimmelt i noen få sekkunder.

Jeg håper virkelig noen kan svare meg på om dette kun er periodisert eller om jeg må oppsøke lege.

På forhånd, Takk!

Har akkurat samme problemet, kjenner et trykk bakerst på skallen. Ser det er en gammel tråd

men har du funnet ut hvorfor? Har du blitt kvitt det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...