KristiaNtre_Razer Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Hei! For rundt et halvt år siden kjøpte jeg Intel X25-M 80 GB Men denne ligger for tiden løst inne i kabinettet for jeg mangler sånn at den kan festes og skrues fast. Er det noen som vet hvor jeg kan finne slike? Og er på jakt etter en intern "beholder" Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 slik? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=508089 Lenke til kommentar
KristiaNtre_Razer Skrevet 3. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2010 Ja, noe slikt jeg tenkte på Kjedelig å måtte betale en fraktsum som er verdt 3 ganger mer enn varen. Ingen som vet om evt andre typer? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Nå er det vel ikke prisen på varen du kikker på men pris på frakt? Frakt vil du ha i de fleste nettbutikker. Du må evt. finne en butikk der du bor og se om de har varen til rimligere pris (sett i forhold til 29,- + frakt. Evt. finne andre ting du også trenger og kjøpe disse samtidig. Lenke til kommentar
Nator Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Komplett kan sikkert sende det som brevpost. Er ikke så dyrt da. Lenke til kommentar
KristiaNtre_Razer Skrevet 3. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Om jeg ringer komplett, vil det kunne være en sjanse for at de vil sende produktet som brevpost slik Elkjøp gjør med DVD og spill? Edit: ja Endret 3. januar 2010 av KristiaNtre_Razer Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 På småting som kan sendes som brevpost er dette et eget valg når du sjekker ut. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Dobbeltsidig tape og fest den hvor det måtte passe deg... Edit: Tastefeil. Endret 3. januar 2010 av Sovehest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå