Gå til innhold

Kan dressbukse sys inn i livet?

Anbefalte innlegg

Et raskt spørsmål til alle dere som er kunnskapsrike når det gjelder klær:

Jeg kjøpte en dress i begynnelsen av sommerferien i fjor, og allerede da var den litt stor i livet. Siden den gang har jeg trent - mye! - og da jeg brukte dressen min på julaften var den altfor stor i livet. Den var riktignok brukelig, men absolutt i videste laget (jeg har gått ned mange kilo!). Det er bare livet det er noe galt med; lengde osv. er helt fint.

Spørsmålet mitt er da: kan jeg få sydd dressbuksa inn i livet? Er det noe en skredder kan gjøre? (og koster det eventuelt flesk?)

Alle svar tas imot med takk!

Frank_K

PS. Jeg har null peiling på dress, så snakk til meg som om jeg er et lite barn helt uten forkunnskap! ;)

Videoannonse
Annonse

Takk for gode svar!

Jeg skal dra til en skredder og høre så fort som råd er. Er det noen av dere som har gode erfaringer med skreddere i Oslo-området (eventuelt fra området rundt Lillestrøm - min stolte hjemby)?

(Dressen stammer forøvrig fra Volt, og er av Bruuns Bazaar-merke, hvis det skulle si dere noe som helst.)

Ikke værst thrice :) Jeg kan anbefale skredderen som ligger ved siden av Europris i Lillestrøm, dem gjorde en veldig god jobb med Filippa K dressjakken min, eneste minuset kan være prisen. Men bukser er såpass liten jobb i forhold, så ta en titt der. Enzo bruker dem også fast, så det sier litt om standarden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...