Laffe Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Hei. hadde tenkt til kjøpe noe fra komplett, men så sjekket jeg også på en annen nettside(PS.no) og da fikk jeg langt mindre frakt. Er frakta til komplett virkelig så dyrt? Arendal ligger jo lengere unna trondheim enn sandefjord. Men hvis det er noen andre steder som har enda billigere frakt så si ifra. btw hva brukes pallelast til egentlig ? Beklager hvis jeg har postet feilsted Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 ja syntes selv frakta til komplett har gått mye opp.. har dog fått meg studentkonto hos dustin home så de spanderer frakta bruker selv bare servicepakke med visa, for da sparer man noen kr.. men det spørs jo hvor stort og tungt det man bestiller er da.. pallelast brukes til feks hvitevarer og TV Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 cdon.no er nok de billigste på frakt. Posten tar uansett like mye om det er naboen din som sender ett brev til deg enn at en fra tromsø skal sende samme pakken. Distriktspolitikk. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 ja cdon er rimelig billig.. tror jeg aldri har betalt over 35kr i frakt, selv om det var 10dvder og headsett Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Både for komplett.no og ps.no er det vel posten som er primærtransport for dei fleste pakker. Untaket gjelder der det er store ting som skal sendes (tv o.l) Der er det sanynligvis forskjellige transportører (og derav forskjellig pris). Om det er berre ein ting du har sjekka kan denne ligge med feil vekt/volum i ein av nettbutikkene og dermed blir frakta kalkulert feil. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Noen som vet hvordan komplett sin funker? De har ikke det valget(pallfrakt). Men ddet ble regnet frakt uansett, så vil det si at det blir regnet ut automatisk? Endret 4. januar 2010 av laffe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå