Mata- Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Fant nettopp denne siden som gir gratis Spotify Premium ved kun et par betingelser... Er det noen som kan bekrefte at dette ikke bare er lureri? Ikke virus, spam osv? Vet ikke om dette er riktig del av forumet så flytt gjerne posten om nødvendig. Lenke til kommentar
gxi Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) You participate in a free campaign you're interested in, recruiting a number of friends (depending on the product you've selected), which also performs a free campaign. When your friends have done this, you can order your product. Tror det sier det meste.. merk deg at det går altså i to nivåer her. For å komme igjennom må du invitere et antall andre personer, som IGJEN må invitere et antall andre. Endret 3. januar 2010 av gxi Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 3. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2010 Hm... Ok, skjønner... Så det kan ta rimelig lang tid før man faktisk får Spotify i det hele tatt... Dreier det seg da om en måned eller et helt år? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Det komemr jo an på hvor god du er til å rekruttere, det. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Det du linker til i førstepost er et pyramidespill. Det Magnus linker til er en referral link. Ikke trykk på den Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Slettet en referral-link, reaksjon på moderering gjøres som alltid på pm og ikke i tråden som blir moderert Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg hadde heller kjøpt en månedes premium på Narvesen eller 7-Eleven for å få Spotiy, fremfor å være med på slikt tull. Det er tidkrevende, irriterende å bli invitert og sikkert fullt av ads og cookies som legger seg på PCen Lenke til kommentar
T.O.E Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Ah, beklager Kan jeg spørre hva referral link er egentlig? Lenke til kommentar
edge Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Ah, beklager Kan jeg spørre hva referral link er egentlig? Fyren brukte forumet til å verve flere. Correction: DU brukte forumet til å verve flere. Endret 4. januar 2010 av edge Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Det var han selv som gjorde det, edge En referral-link er en link som gagner personen som sendte den ut ved at flere enten bare klikker på den eller oppgir informasjon på gitt side. Flest-klikk system er internettsider hvor man av ulike grunner forsøker å oppnå at flest mulig klikker seg innom. Å linke til slike sider er forbudt på forumet og det blir reagert spesielt hardt mot brukere som prøver å skjule linker i signatur eller med villedende tekst. http://wiki.diskusjon.no/index.php/Flest-klikk_system https://www.diskusjon.no/guidelines 1 Lenke til kommentar
Justitiarius Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Kan noen bekrefte det eller? Enkelt, funker det, JA eller NEI? Har bare lagt merke til hvor utrolig mange som har registrert seg på det, men ingen har fått det til enda.. Selv er jeg skeptisk, men når jeg hører folk som sier de har klart det så må jeg spørre. Har lest litt rundt omkring, men finner ingenting. Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg lurer fortsatt selv... Spesielt siden man er nødt til å oppgi så mye sensitiv informasjon på de kampanje-greiene... :s har visstnok hørt om noen som har fått det til da men. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 NEI, det er bare juks og fanteri. Lenke til kommentar
mortenandre Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Nå virker ikke siden engang, så får ikke testet det. Hadde værvet 6 av 7 Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Kan noen bekrefte det eller? Enkelt, funker det, JA eller NEI? Har bare lagt merke til hvor utrolig mange som har registrert seg på det, men ingen har fått det til enda.. Selv er jeg skeptisk, men når jeg hører folk som sier de har klart det så må jeg spørre. Har lest litt rundt omkring, men finner ingenting. Selvmotsigelse much? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Hvorfor pyramider ikke virker - bortsett fra for de som starter den - er ren matematikk. Det er bare å bruke gangetabellen. La oss for eksemplet skyld anta at tilfellet her (jeg har ikke lest så nøye) er at du må verve 7 mennesker selv, som igjen hver må verve 7 før du får din vervepremie. Det vil si at bak hver "premie" står det 7*7 mennesker, med andre ord er det de 49 i "andre generasjon" som betaler for din premie. De 7 du selv vervet betaler sin del av premien til den som vervet deg. Det høres ikke så urimelig ut, sier du. Sant nok, hvis du er den øverste i pyramiden. 56 godtroende mennesker kan man sikkert finne, i hvertfall siden du bare trenger å finne 7 av dem selv... Men premisset for at disse skal la seg overtale er jo at de selv har en sjanse for å få en premie. Og for at det skal gå må de 49 som betaler din premie selv ha 49 som betaler sin, altså 49*49 = 2401 mennesker. De igjen må hver ha 49 til å betale sin og så er vi oppe i over 117 000, og for at de skal få må hele Norges befolkning være med. Men da har allerede de fleste vært med eller takket nei fra før, og det er ingen igjen å verve. Så kan vi gå over landets grenser, men det krever bare 4 generasjoner til før vi har brukt opp jordens befolkning minst to ganger. Inklusive de som ikke har internett det hele tatt. Starter du pyramiden selv er det noe annet. Da verver du ikke bare 7, men tusenvis som biter på agnet på websiden din, og de igjen verver 7 hver. Men det gjør det jo bare desto vanskelgere for dem som følger etter. Geir 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå