Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Får ikke spilt spill og knitring i psu/skjermkort.

Anbefalte innlegg

Jeg får ikke spilt 3D-spill med mitt nye skjermkort. Jeg fikk tilsendt nytt for ca.2 uker siden. Når jeg skal spille spill, kommer det en slags kvitring i pcen (kan være psuen og skjermkortet) og den slår seg så av etter få sekunder..

Jeg har oppdatert driver til skjermkortet, men det hjalp ikke. Har et ASUS EAH4890 skjermkort med 2 vifter.

Håper på hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg får ikke spilt 3D-spill med mitt nye skjermkort. Jeg fikk tilsendt nytt for ca.2 uker siden. Når jeg skal spille spill, kommer det en slags kvitring i pcen (kan være psuen og skjermkortet) og den slår seg så av etter få sekunder..

Jeg har oppdatert driver til skjermkortet, men det hjalp ikke. Har et ASUS EAH4890 skjermkort med 2 vifter.

Håper på hjelp!

Mer info

Hvorfor fikk du tilsendt nytt skjermkort?

Hva slags PSU

Virker PC bra ellers?

Generelle specs på PC

Støv?

Gjerne mer

Lenke til kommentar

Jeg fikk tilsendt nytt skjermkort, fordi viften stoppet på det forrige.

PSU`en er en 500W Hiper.

Pcen fungerer bra til alt annet. Kun når jeg skal spille spill, som bruker 3D, rebooter den etter få sekunder. Først kommer knitring også skrur den seg av.

Lite støv og alle kabler sitter som det skal.

Lenke til kommentar

Et HD4890 har en TDP på ca. 180W, men vil typisk sett trekke mindre enn det. Hiper-forsyninger i 500W-klassen (530/580-modellene) er forøvrig ikke godt ansett her på forumet, da mange har hatt problemer med dem, og de har lite kapasitet på 12V. Men en god og moderne PSU på 500-600W skal fint greie å dra et HD4890 og resten av systemet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...