andeik Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Uslåelig pris! Vurderer å legge inn litt bud. Men er de ekte til denne prisen? http://cgi.ebay.com.au/RAY-BAN-AVIATOR-SUN...n%3D4%26ps%3D63 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Ville sagt fake, grunnet pris, og at jeg synes de så veldig billige ut. Både brillene og etuiet. Men derimot har selgeren 100% positive feedback, så da blir ting litt annerledes. Lenke til kommentar
RonF...ingSwanson Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Ville også sagt fake. På min ray ban kan man i hvert fall ikke se igjennom glasset (fra utsiden). Men det kan nok hende at ikke alle glassene er slik at man ikke kan se igjennom.. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Mitt Ray Ban-etui har en annen logo, og heller ikke den påskriften på den andre siden av knappen. Og jeg er ganske sikker på at mine er ekte Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Var det jeg også stusset over. Faren min har en Ray-Ban brille, og etuiet er helt annerledes. Den kluten er også svart. Men mulig etui og klut er forskjellig fra brille til brille. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Kluten til mine Wayfarers er grå, samme er pappas. Han har også de som det er linket til over med grå klut og likt etui som det jeg har. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Men derimot har selgeren 100% positive feedback, så da blir ting litt annerledes. Ikke nødvendigvis.. Han har bare 74 salg, og jeg har sett folk med langt flere salg enn det med 100 % positiv tilbakemelding som kun selger fakes. Endret 3. januar 2010 av fkm Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) De er fakes. etuiet ser ikke ut som om det tåler noe, og den tag-en som henger på brillene var ikke på mine ray-bans (som er ekte ), det får meg bare til å tro at de som lager dem, prøver for hardt.. 100% er nok fordi folk får det de regner med: fakes. Endret 3. januar 2010 av Noburu Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Tja, ikke vær for sikker på at de er fakes. Jeg husker at når jeg hadde et par Ray-Bans for et år siden hadde de et annet etui og en annen klut enn en kamerats briller, som var samme modell. Forskjellen var bare at jeg kjøpte dem i 2006 og han i 2007 (hvis jeg husker rett). Mulig at de endrer småting fra år til år eller noe... Lenke til kommentar
andeik Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. januar 2010 De var fake Men også en skikkelig en god fake! Lenke til kommentar
fox Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Enten fake eller en gammel utgått modell som selges billig. Lenke til kommentar
andeik Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Enten fake eller en gammel utgått modell som selges billig. Denne er fake. Fikk forresten alle pengene tilbake fra selger - og får beholde brillene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå