Theatre Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Jeg har tidligere hatt iPhone å vært strålende fornøyd, telefonen var akkurat det jeg ville ha, men ikke igjen. Nå har jeg to ganger klart å ødelegge en telefon til litt for mye penger, og ønsker ikke å gi Apple en sjangse til. Det har seg jo engang slik at flere produsenter nå kommer med sine iPhone konkurenter, og jeg vil gjerne ha den beste. Den må være enkel å ha med å gjøre, brukervennlighet scorer høyt hos meg, ellers er muligheten for å se film og avspille musikk i god kvalitet absolutt avgjørende, ellers er jeg også en tilhenger av Apple's AppStore. Spørsmålet er om mobilen jeg ønsker meg er en av de nevnt i tittelen, eller om jeg burde vente litt? Setter pris på snart svar da pengene formelig brenner i lommene. På forhånd takk Endret 3. januar 2010 av Theatre Lenke til kommentar
Bacchus Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Samsung Omnia 2 og Samsung HD 2 er begge gode touch mobiler med Windows mobile 6.5 , det er inget stort egent app marked for disse pr.idag men det kommer. Det er derimot utallige antall apps og spill tilgjengelig med litt manuell google soeking. N97/N97 Mini kjorer Symbian og Nokia OVI store er i god vekst + at den har et ok utrekbart tastatur. Samsung Omnia HD kjoerer symbian, Amoled skjermen er fantastisk flott aa se film paa, den har inget eget app marked men mange apps og spill kan finnes gjennom et google soek. (Det finnes ogsaa metoder for aa bruke OVI markedet til Nokia) HTC Hero er en fin telefon og Android markedet er i sterk vekst. Men andre nyere/kommende Android alternativer som Motorolla Millstone, Sony Ericsson X10 and Google Nexus One er nok bedre valg paa mange punkter en Hero. Lenke til kommentar
bowardsen Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Hold deg unna N97. Denne telefonen er en flopp i forhold til prisen. Den har desverre dårlig hardware - svak prosessor, lite ram. Ellers så er det mye bugs i fw. S60 er i utgangspunktet et veldig greit og oversiktelig os, men Nokia haster med å slippe nye telefoner og ting blir desverre halvferdig. Hvis du likevel skal prøve nokia, så gå for n900 - den er foreløpig også full av bugs, men har bedre maskinvare og større skjerm. - Hvis du vil ha noen som ikke svikter deg, så går du for en iphone 3gs, selv om jeg ser du ikke vil ha det. Jeg har hatt HTc diamond 2, nokia 5800 og n97 det siste halve året - og disse når ikke opp til iphone 3gs på hurtighet, stabilitet og kvalitet generellt. Lenke til kommentar
Theatre Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 Takk for gode svar! Nå har det seg slik at jeg har fått tips om å vente på en Sony Ericsson X10 eller noe. Er det noe hold i dette? Noen som vet når den kommer?, om den vil være sammenlignbar med iPhone osv? Takk igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå