fiskejeger Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 hei...har trent en del med mange ting nå og skillen min i axe er 70/75 og two hand sword..... Har akkurst kjøpt twohand axe(bearded axe)..Det ssåt at det requires 15 lvl, men jeg er jod det... Når jeg skal ta den på står det you don't have profiency to this weapon eller noe sånt...HVa må/skal jeg gjøre? er den bra til dps? Lenke til kommentar
Porto Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Kanskje si hvilken class du er? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Bare gå til nærmeste stor by og snakker med weapon-trainer, tata... Lenke til kommentar
PSV Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg anbefaler forøvrig ikke å kjøpe våpen da du gjerne vil finne disse ganske ofte i spillet uansett. Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Det betyr at du ikke har lært deg å bruke den typen våpen, for alliance finner du ham i IF. Se forøvrig her: http://www.wowwiki.com/Weapon_Master Men nå er det jo ikke alle klasser som kan bruke det våpenet.. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg tror (uten å være 100%) at alle som kan bruke 2H Sword også kan bruke 2H Axe. Lenke til kommentar
NoobCannon Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg tror (uten å være 100%) at alle som kan bruke 2H Sword også kan bruke 2H Axe. Ikke Shaman Lenke til kommentar
Lunicks Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Shamans kan ikke bruke 2H Sword, derfor er de ikke et unntak fra en regel de ikke er en del av en gang. Lenke til kommentar
fiskejeger Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 så svaret er gå til for eksmpel undercity, weapon master, og wips så kan jeg bruke det?? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Si nå bare hvilken klasse du spiller så kan du få et 100% rett svar. Lenke til kommentar
Lunicks Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 så svaret er gå til for eksmpel undercity, weapon master, og wips så kan jeg bruke det?? Ja, men det koster penger å trene. Om du kan bruke Two-Handed Swords og Axes regner jeg med at det ikke blir noe problem å lære seg Two-Handed Axes heller. Lenke til kommentar
fiskejeger Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 Si nå bare hvilken klasse du spiller så kan du få et 100% rett svar. srrr, trodde jeg hadde skrevet det... jeg er warrior:P Lenke til kommentar
fiskejeger Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 JEg har funnet det ut... Måtte trene two hand axe..... men alle weapon master har ikke samme training, så jeg gikk til orgrimar, Og der hadde det de det:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå