Skrujernet Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Hva har hun svart tilbake da? Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Vanlig svar er vel noe sånt som: " YEAH!! Jeg er klar! Ta meg! Penetrer meg så saftene mine renner utover! " BANKERS de tipsa her^^ Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Håper de funket for deg også! Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 Hva har hun svart tilbake da? hun har ikke vært på mobilnr neste ^^ Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Be om å ta på cam da? Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 Vanlig svar er vel noe sånt som: " YEAH!! Jeg er klar! Ta meg! Penetrer meg så saftene mine renner utover! " BANKERS de tipsa her^^ mhm det vanelige er "jeg er hora di" :o Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 Be om å ta på cam da? har tenkt, venter på at hun logger på : D Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Du vet det kan være noen som kødder med deg? Før du har sett på cam så ikke ha altfor store forhåpninger, nederlaget kan bli stort! Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 Du vet det kan være noen som kødder med deg? Før du har sett på cam så ikke ha altfor store forhåpninger, nederlaget kan bli stort! det er ikke kødd, vet det men jeg er ikke pervo, så har heller ikke tenkt til og ha ho som hore lissom Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 jo! DU må jo gå for det trenger ikke være pervo for å like litt underlivskos Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Jenter liker å ha hemmelige forhold. Holder du tett, så kan du bare smette ned buksa og ta deg en runk når hun snur seg. så snur hun seg mot deg, ser skaftet, og går amok Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Eventuelt fyll en flaske med sperm og hell det over henne med en gang dere møtes mens du skriker " SAY HELLO TO MY LITTLE FRIENDS! " Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 juhuuu vært på cam men med ei anen jente -_- .Ho har ikke vært på i dag Lenke til kommentar
RonF...ingSwanson Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Eventuelt fyll en flaske med sperm og hell det over henne med en gang dere møtes mens du skriker " SAY HELLO TO MY LITTLE FRIENDS! " Haha:D! Jeg ville ikke prøvd noe slikt, men reaksjonen måtte vært hilarious å være vitne til. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 Eventuelt fyll en flaske med sperm og hell det over henne med en gang dere møtes mens du skriker " SAY HELLO TO MY LITTLE FRIENDS! " Haha:D! Jeg ville ikke prøvd noe slikt, men reaksjonen måtte vært hilarious å være vitne til. mhm, noen frivillige!? Lenke til kommentar
MtnDew Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg har gjort det flere ganger dog med 1,5 liters flasker, har hele fryseren full!! Anbefaler dere å prøve, det funker fett! Lenke til kommentar
RonF...ingSwanson Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg har gjort det flere ganger dog med 1,5 liters flasker, har hele fryseren full!! Anbefaler dere å prøve, det funker fett! BEVIS!!! VIL SE BEVIS :DD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå