chri-ot Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg var inne på profilen til vennina til kjæresten til en kamerat, jeg syntes hun var veldig søt. så jeg lurer på, hvordan kan man komme i kontakt med ei jente på nettby? btw Har adda ho som friend btw 2 han kameraten kan ikke hjelpe meg å komme i kontakt med henne, fordi vi er ikke så veldig gode venner . vi er begge 15 år, bare så det er sagt. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Send henne et brev, spør hva som skjer og eventuelt spør om MSN adressa hennes Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 3. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2010 Send henne et brev, spør hva som skjer og eventuelt spør om MSN adressa hennes yes!, ho svarte noen flere tips, bortsett fra å fortsette samtalen? (noe jeg bær passe på etc) Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Pass på å ta med deg politiet når du skal møte denne personen siden det mest sannsynligvis er en femti år gammel mann Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Ikke vær så pessimist ArilC:P Det er nok ikke en 50 år gammel mann om du vet det er venninnen til blabla, men for sikkerhets skyld, om dere møtes noen gang, la det være på et offentlig sted med mye folk, og la noen få vite hvor du skal og få se profilen til personen (så den kan bli vist videre til politiet om noe skulle skje med deg). Fint med litt forholdsregler. Ellers, bare snakk med henne, vær deg selv. Spør henne om hva hun er interessert i, hvilken musikk hun liker, ting du lurer på generelt. Ikke vær for pågående, jenter liker ikke gutter som er desperate. Spør om hun vil møtes, da blir det en slags date. Kino og pizza er jo en klassiker, men vil advare om at kino kan bli fryktelig asosialt, og om filmen er dårlig vil det ikke spille til din fordel. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 3. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Pass på å ta med deg politiet når du skal møte denne personen siden det mest sannsynligvis er en femti år gammel mann funny (: Endret 3. januar 2010 av chri-ot Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Eg bærre tullar. Go for it Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 3. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2010 Eg bærre tullar. Go for it en ting jeg er sikker på er at hun ikker fake Men veit ossen det er, jeg og en kompis lagde en fake facebook profil engang . Alle gikk rett på xD men har ikke fortalt at det er oss (enda) da Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 Noen tips om hva jeg kan snakke til ho om, på msn? Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Alt mulig, lett å snakke på msn Spørr hvor mye hun fingrer ^^ Lenke til kommentar
MtnDew Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Pleier og si det også, funker hver gang ! Endret 4. januar 2010 av MtnDew Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 jepp, "stønner du mye under sex?" er også en slager Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) jepp, "stønner du mye under sex?" er også en slager hvis hun er jomrfu (a) Endret 4. januar 2010 av chri-ot Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Tror du du stønner mye under sex? Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Hvis hun er jomfru sier du : "flott! Det skal vi få ordna! Jeg er mester og har lang erfaring! Det blir deilig! " Lenke til kommentar
MtnDew Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Hun vil neppe trekke seg unna da, dette er en bombesikker løsning. KJØR PÅ! Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Funker alltid for meg detta Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 Hvis hun er jomfru sier du : "flott! Det skal vi få ordna! Jeg er mester og har lang erfaring! Det blir deilig! " [/quote første mann til mølla, dvs meg ^^ Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Riktig innstilling! ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå