anskart Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Heihei. Jeg har en acer aspire pc som jeg skulle bruke mitt mobile nettverk fra Netcom på for første gang. Har tidligere brukt det på andre maskiner smertefritt. Jeg installerte, men det fungerte ikke. Jeg dreit i det, slo av dataen og glemte d helt til jeg skulle slå på pc'en neste gang. Da ville den ikke starte. Eller rettere sagt, den starter, men den bruker 40-45 min fra jeg trykker på til jeg faktisk kan bruke den. Når den endelig er på, kommer jeg ikke på noe nettverk. Verken mobilt bredbånd, mitt eget trådløse nett hjemme, eller noen andre steder. På d trådløse nettet får jeg bare lokal tilkobling, selvom alle andre pc'er i huset er på promblemfritt. På det mobile bredbåndet får jeg bare begrenset tilkobling. Pc'en d gjelder er en acer aspire 5738zg, og har fungert smertefritt hittil i sitt 4 mnd korte liv. Jeg har også prøvd å avinstallere både driver og programvare til Netcom dritet, til ingen nytte. Jeg har også prøvd Windows systemgjenoppretting, men den klarte ikke å opprette, kom bare feilmelding etter den hadde stått oj jobbet i ca 2 timer. Noen som har peiling på hva jg kan gjøre? Jeg har også prøvd å starte Windows i sikkermodus, men får det ikke til. Trykker f8 før Windows starter, men ingenting skjer. Noen som kan hjelpe meg? Har masse filer og bilder jeg ikke kan miste! Lenke til kommentar
chirsso Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Heihei. Jeg har en acer aspire pc som jeg skulle bruke mitt mobile nettverk fra Netcom på for første gang. Har tidligere brukt det på andre maskiner smertefritt. Jeg installerte, men det fungerte ikke. Jeg dreit i det, slo av dataen og glemte d helt til jeg skulle slå på pc'en neste gang. Da ville den ikke starte. Eller rettere sagt, den starter, men den bruker 40-45 min fra jeg trykker på til jeg faktisk kan bruke den. Når den endelig er på, kommer jeg ikke på noe nettverk. Verken mobilt bredbånd, mitt eget trådløse nett hjemme, eller noen andre steder. På d trådløse nettet får jeg bare lokal tilkobling, selvom alle andre pc'er i huset er på promblemfritt. På det mobile bredbåndet får jeg bare begrenset tilkobling. Pc'en d gjelder er en acer aspire 5738zg, og har fungert smertefritt hittil i sitt 4 mnd korte liv. Jeg har også prøvd å avinstallere både driver og programvare til Netcom dritet, til ingen nytte. Jeg har også prøvd Windows systemgjenoppretting, men den klarte ikke å opprette, kom bare feilmelding etter den hadde stått oj jobbet i ca 2 timer. Noen som har peiling på hva jg kan gjøre? Jeg har også prøvd å starte Windows i sikkermodus, men får det ikke til. Trykker f8 før Windows starter, men ingenting skjer. Noen som kan hjelpe meg? Har masse filer og bilder jeg ikke kan miste! Tror ikke jeg kan hjelpe deg med hva som er galt men anbefaler deg å ta backup på en ekstern HD før du prøver for mye fiks. Mulig Acer har annet enn F8 for sikkerhetsmodus, prøv del eller F10 Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Acer Pleier og bruke ALT+F10 på recovery. Har i hvertfall vært slik på de jeg har vært bori Lenke til kommentar
majcrofi Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Acer Pleier og bruke ALT+F10 på recovery. Har i hvertfall vært slik på de jeg har vært bori Stemmer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå