Bruno Mars Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Håper på raskt svar; Kan man ta S2 etter beståt R1 og få generell studiekompetanse? Fant ingen google- svar... Endret 4. januar 2010 av mx1000 Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Du trenger ikke S2 for å få generell studiekompetanse. R1 er etter kunnskapsløftet det samme som S1 + S2 Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 3. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2010 Problemet er at jeg har strykt i R2 - 2 ganger. Så da må jeg vel prøve en tredje gang da. Det siste året hadde jeg R2, IT2 og engelsk som valgfag. Eventuelt noe enklere?? Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Da må du faktisk ta både S1 og S2 ettersom du må ha fulgt 3 programfag gjennom 2 år for å få studiekompetanse. Jeg kjenner 3 stykker som sliter med samme problemet. . . Synd, men sant Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 3. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2010 2T pluss fysikk 2/kjemi 2/... er vel også en mulighet eller? Lenke til kommentar
fantenberg Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Les mer enn forrige gang, så står du Det pleier alltid å funke. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 3. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2010 Haha, det sier de alle. Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 2T pluss fysikk 2/kjemi 2/... er vel også en mulighet eller? Jeg er litt usikker på akkurat den kombinasjonen. Ring en rådgiver på skolen din. De pleier å ha sånn någenlunde peiling... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå