s1gnal Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Hei Får Canal Digital nå og kunne tenke meg å koble den digitale HD dekoderen til et TV-kort i PC'en. Kortet bør kunne ta opp sendinger, og ha best mulig tilkobling (HDMI?) Jeg bruker et 5.1 høytalersystem tilkoblet PCen til å spille av lyd. Så slipper jeg å bruke de dårlige høytalerene på mitt 42" Plasma. Noen som har peiling på hvilke TV kort som har bra kvalitet? Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 ring CD og hør om de har noen man kan stappe inn i pc. trur de kun oppererer med egene tvbokser.. Lenke til kommentar
helsten2 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Du må kjøpe PVR fra CD for å få programkortet. I følge CD så skal PVR og kort være paret. Jeg kjører med SmartWi og det virker helt fint - uten problem med CAM eller sperrer fra CD (så langt, ihvertfall) Jeg kjøpte 2 Digital Everywhere FloppyDTV C, som jeg fikk anbefalt av HTPC entusiaster. Men produsenten (Digital Everywhere) gikk konk i høst, ... Problemet mitt er å finne god/stabil programvare som kan utnytte disse kortene... Komplett har noen TV-kort: http://www.komplett.no/k/kl.aspx?bn=11031 Lenke til kommentar
s1gnal Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 Ok. Hvis jeg ikke bryr meg om å recorde da? Vil egentlig sleppe å koble 5.1 høytalerne til TV for å få TV lyd, og heller se digital TV direkte fra software. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå