ProStreetEier Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Hei, jeg må desverre fortelle at jeg har kovertert til ps3 (fordi jeg tranger trådløst nett som er gratis på ps3 og koster 800 på xbox pluss at ps3 har gratis nett). men jeg er stuck med 3 xbox 360 spill jeg glemte å selge med boxen. så jeg lurer på: hva ville du betalt for: Midnight club: los angeles. Need for speed undercover. Gta IV (ikke brukt bare en uke) begge er som nye (kun brukt i en uke). og en ting til, hva vil jeg få får disse ca. hvis jeg bytter dem inn på eb games? Endret 3. januar 2010 av ProStreetEier Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Jeg ville gitt noe imellom 250-350 Hos ebgames\gamestop tror jeg du ikke ville fått mer en 150-200 kroner for alle de 3 spillene. Kanskje ikke det en gang. Endret 3. januar 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (fordi jeg tranger trådløst nett som er gratis på ps3 og koster 800 på xbox pluss at ps3 har gratis nett). ja, det var synd du ikke hadde en pc i nærheten av xboxen. spilla får du 100kr pr stk. gta 4 får du kanskje 150kr for. Lenke til kommentar
ProStreetEier Skrevet 3. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2010 (fordi jeg tranger trådløst nett som er gratis på ps3 og koster 800 på xbox pluss at ps3 har gratis nett). ja, det var synd du ikke hadde en pc i nærheten av xboxen. spilla får du 100kr pr stk. gta 4 får du kanskje 150kr for. Ja internettet er i andre delen av huset blir for lite plast til tv og xbox, og pc. men har hvertfall trådløst da Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 gta 4 får du kanskje 150kr for. Koster jo 150 kr nytt. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Får ikke noe mer enn 150 for GTA viss du bytter det inn på Gamestop\EBgames. Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 ja, det var synd du ikke hadde en pc i nærheten av xboxen. Hvordan får du internett på xbox via pc? Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Her står det på en utrolig bra måte hvordan man får det. http://tinyurl.com/ykldctq Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 ja, det var synd du ikke hadde en pc i nærheten av xboxen. Hvordan får du internett på xbox via pc? http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=165 (den snille linken) Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 17kr pr.stk burde du få, så slipper vedkommende å laste dem ned og brenne dem selv Lenke til kommentar
Herrera Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Har samme spørsmål: Hva kan jeg få for Fifa 10, Saints Row 2 og Lego indiana Jones? Alle spillene har vert instalert på HDD og platene er derfor som nye. Gjelder både Gamestop og salg på finn eller qxl. PS: Kan jeg få et bra tilbud på Uncharted 2 ved innlevering av disse? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå