Lasse1991 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Heisann! Har et problem her med min Logitech MX518 og Windows 7, håper godtfolket kan hjelpe meg litt! Jeg har aldri brukt musedriveren før, men lastet ned fordi jeg tenkte det var greit. Men musedriveren til mx518 var skuffende, og skjønte så og si INGENTING av DPI-systemet... Så jeg slettet programmet, og nå har DPI-knappene på musa justert seg. Dvs. er den laveste sensen mye lavere enn den laveste sensen før jeg innstallerte driveren. Jeg brukte den laveste sensen på musa før driveren ble innstallert, og det er den jeg gjerne vil finne igjen. En kompis sa at den laveste var sett til 400 DPI som standard - i så fall, hvordan finner jeg 400 DPI og binder den slik at den er lavest på musa igjen? Håper på mange kloke svar. TAKK!! Lenke til kommentar
Lasse1991 Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Bumper denne litt Endret 4. januar 2010 av Lasse1991 Lenke til kommentar
Lasse1991 Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 Bumper denne litt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå