Vikki Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Noen som vet om det går an å bytte meldings tone på den? og i så fall hvordan ?????? Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Meny -- innstillinger -- Telefonprofiler -- (trykk på pilene ved siden av profilen du vil endre) -- (helt oppe er det en nedtrekksmeny der du kan velge mellom Innkommende samtale, Nye meldinger og telefonlyder.-- Velg "Nye meldinger", og velg den andre ruten der det står "Tone for meldingsvarsling". -- Velg en av de fire som ligger der, eller velg "Lyder" i høyre hjørne. Lykke til Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Meny -- innstillinger -- Telefonprofiler -- (trykk på pilene ved siden av profilen du vil endre) -- (helt oppe er det en nedtrekksmeny der du kan velge mellom Innkommende samtale, Nye meldinger og telefonlyder.-- Velg "Nye meldinger", og velg den andre ruten der det står "Tone for meldingsvarsling". -- Velg en av de fire som ligger der, eller velg "Lyder" i høyre hjørne. Lykke til Lenke til kommentar
Vikki Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 Meny -- innstillinger -- Telefonprofiler -- (trykk på pilene ved siden av profilen du vil endre) -- (helt oppe er det en nedtrekksmeny der du kan velge mellom Innkommende samtale, Nye meldinger og telefonlyder.-- Velg "Nye meldinger", og velg den andre ruten der det står "Tone for meldingsvarsling". -- Velg en av de fire som ligger der, eller velg "Lyder" i høyre hjørne. Lykke til Tuuuuuuuuuuusen takk, har prøvd å finne ut av det i 5 mnd nå hehehehehehehe du vet vel ikke om en god side hvor man kan laste ned gratis stilige meldings toner vel ?? )) Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Null probs;). Hmm.. Personlig spiller jeg inn selv, en plystrelyd eller en dørklokke eller noe. Er en fin side som heter www.flashkit.com der du kan laste ned lydeffekter av det meste gratis, så er det bare å overføre dem til mobilen din, sett at den takler formatet(noe de fleste mobiler gjør i dag). Siterer fra en annen tråd på forumet. Har ikke prøvd den selv, men det er flere som sier den er bra. Håper det hjelper! Lenke til kommentar
Vikki Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 Null probs;). Hmm.. Personlig spiller jeg inn selv, en plystrelyd eller en dørklokke eller noe. har prøvd det på denne tlf men får ikke lagt den til som mld tone. å tusen takk, den siden skal jeg prøve meg på Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 har prøvd det på denne tlf men får ikke lagt den til som mld tone. Du spiller den inn, og lagrer den på en plass du finner den igjen, og følger tutorialen jeg sendte tidligere. Velg "sounds" nede i høyre hjørne, og du skal kunne blade gjennom de lagrede elementene . Lenke til kommentar
Vikki Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2010 der fikk jeg det til..... tuuusen takk for all hjelp Lenke til kommentar
Vikki Skrevet 21. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2010 Malnor.................... trenger mer hjelp ) går det an å slette lagret ord fra t9 ordlisten ? har så mangen feil skrevne ord som har blitt lagret Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Hmm.. Vet faktisk ikke. Selv skriver jeg med vanlig abc, da det går forrykende fort på touchtelefon Vent litt da, skal se hvordan det går Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Såda. Jeg finner ingenting i den engelske brukermanualen, som er mer utfyllende enn den norske. Jeg har imidlertid funnet ut hvordan man endrer rekkefølgen på ordene som popper opp, dersom dette hjelper? Lenke til kommentar
Vikki Skrevet 21. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2010 Såda. Jeg finner ingenting i den engelske brukermanualen, som er mer utfyllende enn den norske. Jeg har imidlertid funnet ut hvordan man endrer rekkefølgen på ordene som popper opp, dersom dette hjelper? ja det hjelper veldig ))))))))) !!!!! Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Det er såre enkelt egentlig. Du bare legger inn de ordene du vil ha øverst en gang til . Vet ikke om dette er holdbart i lengden, men vil tro det hjelper en del Lenke til kommentar
Vikki Skrevet 21. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2010 Det er såre enkelt egentlig. Du bare legger inn de ordene du vil ha øverst en gang til . Vet ikke om dette er holdbart i lengden, men vil tro det hjelper en del hey, det virket :) :) tusen takk, you`re the man !! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå