Sk!ppy Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Hei. Jeg lurte på om det finnes form for register over mennesker som er gifte? e; Det må seffølgelig være så jeg kan lese det. Takk Endret 3. januar 2010 av Sk!ppy Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Så klart finnes det et, men om du kan lese det vet jeg ikke. Googlet litt og fant dessverre ingenting. Om man kan fortelle hva folk tjener og hvilken formue de har må det jo nesten finnes et register over gifte. Endret 3. januar 2010 av Sitronsaft Lenke til kommentar
Vargan Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Er dette den nye måten å sjekke om noen er single på? Jeg ser hull, logiske hull. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Ja det finnes det er nok hemmelige opplysninger. (Skatteklasse 2) Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 er det ikke lettere å se om det er en ring på fingeren? haha Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 Joa, men personene bor langt unna og kan bli litt vel vAnskelig, når jeg sa til mannen at dama hans hadde fått for seg at de var gift, svarte han gale kjærring:P, så tror egentlig jeg ikke trenger dette lengr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå