Laffe Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) etter mye tenking så har jeg kommet fram til Panasonic 42" Plasma-TV TX-P42X10Y og LG 42 LH4000! Hvilken av de to skjermene er best egnet til PS3, Data, film(blue-ray+fra pc) og litt kanaltitting! Endret 4. januar 2010 av laffe Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 anyone? Har tenkt å bestille den idag. Skal sies at jeg bor på et room med mye lys, men igjen så er er de jo film. Noen som vet hvordan sortnivåe på skjermen er? Finner ikke så mye tester om LH4000 Lenke til kommentar
netted Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Kan vel hjelpe deg litt igang utan jeg har så mye greie på dette, lcd er best til splilling plastma er best til spill. jeg tror Lgen er bra Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 Er klar over at LCD er best til spilling og pc bruk, og plasa bes til filmer. Men når jeg gjør alt, s blir det litt vanskelig å velge hvem av de. Rommet mitt er forsåvidt lyst, noe som da vil jo ødelegge plasmaen.. men har bare lyst til vite hvordan sortnivet på LG'n. Er det ganske ille? Greit? Ok? osv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå