Habahaba54651 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 jeg lurer på om det finnes en måte å sende lyd fra datan tråløst over til stereoanlegget mitt. har all musikken min på datan og vil høre på den med bedre lyd enn de intregerte høytalerne på datat Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Dersom stereoen har minijack inngang kan du jo bare koble høytalerne direkte fra minijacken i dataen til inngangen i stereoen? Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Du kan vel kanskje kjøpe deg en sånn Airport Express, eller som meg; en Squeezebox Duet. Har erfaringer med begge, men anbefaler sistnevnte på det sterkeste Lenke til kommentar
Habahaba54651 Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 malnor Lagt til I dag, 10:42 Dersom stereoen har minijack inngang kan du jo bare koble høytalerne direkte fra minijacken i dataen til inngangen i stereoen? eneste minijacken jeg har på pcen, er til hodetelefoner på framsida. har radio og alt sånn, hvis det går ann å bruke FM-senderen? Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Du bruker minijackoutput'en til hodetelefonene på fremsiden. Bruk en minijack til minijack-kabel og kobl dem direkte til høytalerne. Dersom det ikke er minijack in/output på høytalerne dine vet jeg ikke. Beklager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå