MarcelSB Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Vil ikke anbefale RH til serverbruk. På dette feltet syns jeg Debian er suverene Å sette opp en CS server er like lett på både RH og Debian... Vil fraråde bruk av X på en slik maskin, CS serveren kan heller ikke styres i X, den styres fra kommandolinja... Så vidt jeg vet så finnes ikke CS Dedicated Server til FreeBSD (desverre)... MarcelSB Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Så vidt jeg vet så finnes ikke CS Dedicated Server til FreeBSD (desverre)... Bummer! MarcelSB, Redhat er verdens største distribusjon og brukes av veldig mange veldig profesjonelle folk til veldig seriøs serverdrift. Jeg foretrekker Debian fordi det ikke er kommersielt. Lenke til kommentar
nogard Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Men tror dere at denne PCen er kraftig nok til å brukes som dedicated server for CS? Nei det vil lagge i spillet om du bruker den som server. Prossesoren er for svak. har Brukt en IBM med PII 400 Mhz og 256mb ram, det lagget. Uheldigvis var det LL LAN. Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 3. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2003 Hvilket OS brukte du? Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 3. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2003 Med eller uten X? Lenke til kommentar
nogard Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Tror det var uten X, men er ikke sikker. brukte serveren i februar 2003 Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 3. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2003 Hmmm.. La oss si at det ikke vil funke så bra som CS sever. Hvilket OS er best for å sette opp en filserver? Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Hvilket OS er best for å sette opp en filserver? Mest sannsynlig er Clarkconnect i alle fall enklest. Om du har X eller ikke på en server spiller bare noen rolle den tida du bruker X. Sitter du ikke framfor skjermen med X, er X-serveren stengt ned og tar bare plass på harddisken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå