nexus555 Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Bruker kvisekremen bastirion (eller noe sånt)... Men får veldig tørr hud av den. Hva vil dere anbefale av billige fuktighetskremer? Har brukt body loation (hihi) i noen dager nå. Tror ikke akkurat at det er det beste alternativet. Nå trenger jeg expert tips! Lenke til kommentar
asbjohorpua Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Dette trenger jeg også svar på, helst oljefri. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg bruker denne i ansiktet og er veldig fornøyd: http://www.a-creme.no/ Kjøper den på apoteket, tror den koster 169,- eller noe slikt. Har blandet hud og det har vært vanskelig å finne noe som gir nok fuktighet uten å samtidig gi masse kviser eller fet hud. Men denne gjør susen gitt Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 3. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Er det noen som har vært borti Loreal Men Expert serien? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg bruker denne i ansiktet og er veldig fornøyd:http://www.a-creme.no/ Kjøper den på apoteket, tror den koster 169,- eller noe slikt. Har blandet hud og det har vært vanskelig å finne noe som gir nok fuktighet uten å samtidig gi masse kviser eller fet hud. Men denne gjør susen gitt Ditt. Den er genial Lenke til kommentar
Tripia Skrevet 17. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Ser det er en stund siden du har skrevet dette spørsmålet, men jeg prøver meg likevel:) Jeg har hatt akkurat samme problem som det du har hatt. men har nå ingen spesielle problemer, hverken med tørr hud eller med kviser:) For en tid tilbake prøvde jeg noen kremer fra Cosmopharma, og jeg har nå selv blitt en uavhengig salgskonsulent. Du kan jo ta en titt på hva våre kunder mener om f.eks kombikremen vår;) Selv synes jeg den er fantastisk god, og kan brukes som kuldekrem, bodylotion, fuktighetskrem, ja til og med hårkur for dine flisete hårtupper;) Under produkter og referanser i linken kan du lese om erfaringer andre kunder har hatt;) www.cosmopharmas.com/no63379 Dette trenger jeg også svar på, helst oljefri. Se innlegget mitt ovenfor. Og jeg tilføyer, alle cosmopharmas produkter er uten parabener og mineraloljer, og er derfor meget passende for folk med allergier og sensitiv hud:) Endret 22. januar 2010 av Juliess Dobbelpost Lenke til kommentar
SML Skrevet 18. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Du får en bra fuktighetskrem på Vitusapotek for 126 kroner. Du kan også ta med deg 1 annet produkt i 2 for 1 salg. Olje- og parfymefri fuktighetskrem, ganske bra. Husker _ikke_ hva den heter, men legger det til med en gang jeg er hjemme Cliniderm For Men Endret 18. januar 2010 av SLars1 Lenke til kommentar
christiansen Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 Bruker Bodylotion med Aloe Vera. Den trekker seg raskt og nydelig inn i huden din. Bodylotion tilfører huden mye næring, gjør den myk og smidig. Den kjøler og gjør det lettere for huden å leges. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 Er mye fancy smanchy... Jeg bruker spenol jeg, den er god og billig den Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 christiansen: Tror trådstarter fikk svaret sitt - for flere måneder siden. Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 23. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. september 2010 For å legge denne tråden død, kan jeg si at jeg har fått svar. Slutt å post mer i denne tråden nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg