Gå til innhold

God & Billig fuktighetskremm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Ser det er en stund siden du har skrevet dette spørsmålet, men jeg prøver meg likevel:) Jeg har hatt akkurat samme problem som det du har hatt. men har nå ingen spesielle problemer, hverken med tørr hud eller med kviser:) For en tid tilbake prøvde jeg noen kremer fra Cosmopharma, og jeg har nå selv blitt en uavhengig salgskonsulent. Du kan jo ta en titt på hva våre kunder mener om f.eks kombikremen vår;) Selv synes jeg den er fantastisk god, og kan brukes som kuldekrem, bodylotion, fuktighetskrem, ja til og med hårkur for dine flisete hårtupper;) Under produkter og referanser i linken kan du lese om erfaringer andre kunder har hatt;)

 

www.cosmopharmas.com/no63379

 

Dette trenger jeg også svar på, helst oljefri.

 

Se innlegget mitt ovenfor. Og jeg tilføyer, alle cosmopharmas produkter er uten parabener og mineraloljer, og er derfor meget passende for folk med allergier og sensitiv hud:)

Endret av Juliess
Dobbelpost
Lenke til kommentar

Du får en bra fuktighetskrem på Vitusapotek for 126 kroner. Du kan også ta med deg 1 annet produkt i 2 for 1 salg. Olje- og parfymefri fuktighetskrem, ganske bra. Husker _ikke_ hva den heter, men legger det til med en gang jeg er hjemme :)

Cliniderm For Men

instant_moist_face_cream_stor.jpg

instant_clean_facial_foam_liten.jpg

Endret av SLars1
Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...