ok67 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Satsar som kandidat, med ca 1 bilete kvar 14'tende dag. Eg tek sikte på å ha omtrent same utsnitt på kvart bilete, krop er kjekt, slik at brennvidda kan kanskje variere litt, saman med blendar og lukkar. Her er i alle høve starten, eit vinterleg bilete frå Ilabekken. 3. januar, kl 14:44 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Kjempegodt valg det, ok67....har ikke funnet noe smart enda jeg. RandiA Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 3. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2010 Kjempegodt valg det, ok67....har ikke funnet noe smart enda jeg.RandiA Du har nå grinda di da..... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Kjempegodt valg det, ok67....har ikke funnet noe smart enda jeg.RandiA Du har nå grinda di da..... Ja, den skal få være med i løpet av året, :!: men ikke i denne settingen...blir nok ikke så store variasjoner der, som med bekken... RandiA Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 16. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2010 Nytt bilete i dag, ser at eg stod på ein litt annan stad enn sist. Det har ikkje skjedd den store endringa i Ilabekken sidan sist. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 30. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2010 Ikkje dei store forandringane i Ilabekken, men litt meir ope vatn i dag enn på dei to tidlegare bileta. Eg burde eigentleg teke meg ein tur tidlegare i veka då det var mildvær, men fekk ikkje tid til det. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 13. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2010 Nytt bilete i dag, ikkje mykje endring sidan sist, men litt meir snø. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Gleder meg til du begynner å vise vårtegn ved bekken jeg Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 28. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2010 Ingen store endringar i Ilabekken, prøver meg derfor med eit nattbilete denne gongen. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 14. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2010 Mildveret og regnet tidlegare i veka har ført til endringar i Ilabekken, men i dag som dei siste dagane var det snøver. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Dagens ble riktig fint...selv om vi godt kunne slippe snøen nå... Lenke til kommentar
-trygve Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Det er artig å se hvor lik utviklingen er i forskjellige deler av landet - mitt motiv er jo ikke helt ulikt ditt. Jeg gleder meg til å følge med videre -trygve Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 23. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2010 Heilt klart, men no er nok våren komen noko lenger i Bergen enn i Trondheim. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 28. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2010 Det går mot vår og vassføringa i Ilabekken aukar. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 10. april 2010 Forfatter Del Skrevet 10. april 2010 Våren er på veg i nedre delar av Ilabekken. Biletet blei teke på veg heim frå dagens fototreff, det var litt vanskelege lysforhold i dag.... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Våren er på veg i nedre delar av Ilabekken. Biletet blei teke på veg heim frå dagens fototreff, det var litt vanskelege lysforhold i dag.... Morsomt å se forskjellen ja...fine farger og tydelig tegn på at vår er i anmarsj... Lenke til kommentar
kaian Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Da vi ble invitert til denne utfordringen, så tenkte jeg mye på at den viktigste forskjellen ville være lyset. Og likevel blir jeg stadig overrasket over hvor mye forskjell det er på lyset. Kult! Tråden din utvikler seg flott, og dagens er jo en flott løsning på en drøy utfordring for dagens sensorer, synes du har satt eksponeringen veldig bra her. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 25. april 2010 Forfatter Del Skrevet 25. april 2010 Heftig motlys i ettermiddag ar ei utfordring. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 9. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2010 Omsider så byrjar det å bli grønt ved Ilabekken Lyset er ei utfordring på denne staden. På dagtid, når det er fint vær så er det alltid motlys. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Ja, se der ja....kan skimte litt grønt. Nå blir det fint etter hvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå