Gjest Guest_TS_* Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Det har seg slik: Jeg kjenner ei kjempegrei jente, som er sammen med en mindre grei fyr. Jeg er hovedsaklig venn med lillesøstra til denne jenta, og vi finner på litt sammen av og til. De to søstrene står hverandre nære. Uansett, jeg har igjen ei venninne som denne fyren driver å prøver seg på gjennom msn. Han skriver ting som om at han alltid har likt henne, at han vil se henne på webcam osv. Det er helt klart at hun virkelig er skikkelig forelska i denne fyren, han virker litt mindre gira. Hva er det som er rett her? Bare la det ligge eller hinte? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Ikke ditt problem. Du kommer til å få problemer. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 hold kjeft. Så vidt jeg ser har det ikke skjedd noe uvanlig eller klandreverdig. Anbefaler sovepiller hvis du tenker over slke ting støtt og stadig Lenke til kommentar
Inglebert Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg ville fortalt det. Sånne typer fortjener ingenting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå