Zeorsd Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Hei! Er for tiden på jakt etter gode multiplayerspill til PS3, og Buzz ser unektelig ut som et spennende alternativ. Har noen kjappe spørsmål: Hvilket spill anbefales? Ser det er flere forskjellige. Er ikke veldig opptatt av å ha mye Norske spørsmål eller norske stemmer, men det kan jo være interessant. Har sett litt på http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/...ld/Product.html men det er vel en engelsk versjon? Støttes det mer enn 4 spillere? Mener jeg så at det var mulig med opp til 8? Må man da kjøpe 2 set men 4 kontrollere eller kan man bruke en vanlig ps3 kontroll? Takk for alle svar! Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Hei! Er for tiden på jakt etter gode multiplayerspill til PS3, og Buzz ser unektelig ut som et spennende alternativ. Har noen kjappe spørsmål: Hvilket spill anbefales? Ser det er flere forskjellige. Er ikke veldig opptatt av å ha mye Norske spørsmål eller norske stemmer, men det kan jo være interessant. Har sett litt på http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/...ld/Product.html men det er vel en engelsk versjon? Støttes det mer enn 4 spillere? Mener jeg så at det var mulig med opp til 8? Må man da kjøpe 2 set men 4 kontrollere eller kan man bruke en vanlig ps3 kontroll? Takk for alle svar! Det finnes for øyeblikket to Buzz spill til PS3 så vidt jeg vet. Buzz: Quiz TV og Buzz: Quiz World. Du kan selv velge om du vil ha spørsmålene lest opp på norsk eller engelsk (du før opplest spørsmålene på det språket som er satt som systemspråk). Men jeg kan ikke garantere at du vil få norsk språk om du importerer spillet fra England. Det er mulig å spille 8 player offline på begge spillene. Da vil du trenge 8 Buzz kontrollere. Det er ikke mulig å spille med vanlige PS3 kontrollere. Selv har jeg begge spillene, og pesonlig liker jeg best Quiz World. Dette ettersom det finnes flere nye type runder. Jeg synes det er godt å få litt variasjon. I tillegg kan man velge bort "useriøse" runder som kakekasting om man ønsker å spille mer seriøst. Endret 3. januar 2010 av steen_jadd Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Det er også Buzz: Norgesmester ute. Lenke til kommentar
praystation Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Dersom du importerer Buzz Quiz World fra Play får du IKKE norsk tekst og tale. Det er fordi det rett og slett ikke er plass til alle språkversjonene på samme blu-ray plate. Derfor er det utgitt forskjellige språkversjoner tilpasset de ulike områdene i europa. Ønsker du norsk tekst og tale må du kjøpe det i Norge, Sverige eller Danmark. Har også både QuizTV og Quiz World og anbefaler sistnevnte. Endret 4. januar 2010 av praystation Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 Høres bra ut, takk for svar Lenke til kommentar
Jan Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Hijacker tråden litt. Mangler USBen trykkerne kommuniserer med. Anelse hvordan jeg får kjøpt den lille alene? Eller om det finnes en måte rundt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå