Talker Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg må gå til innkjøp av multifunksjonsskriver nå. Og vil da helst ha en som har mulighet for utskrift på cd. (drømmer om å skrive på disse verbatim platene med hvit overflate ) Men er ikke noe must om det høyner prisen uforholdsmessig, eller om det ikke fungerer noe særlig. Jeg vil holde meg godt under 2000,- og har ikke skyhøye krav, men kommer til å skrive ut noe bilder. Er greit om den ikke er så dyr i bruk mtp. blekk. Noen forslag? Lenke til kommentar
Shocktrauma Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Canon MP640 burde passe deg meget bra. Den har det du trenger og er ikke så alt for dyr. Lenke til kommentar
Talker Skrevet 3. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2010 Se der ja.. Hvordan er bildekvaliteten på en slik en da tru? Lenke til kommentar
sollie Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Se der ja.. Hvordan er bildekvaliteten på en slik en da tru? Fra de 3 medfølgende 'prøvene' kan jeg bare si at det var vel veldig bra.(pp 201 papir, pluss glossy 2) Kjøpte den på lefdal nå i helgen for 995, mp 640 altså, og det må vel kunne sies å være en god pris. Scanningen ser ut til å bli ganske så bra den også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå