Dotten Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Da nærmer en av årets idretts-begivenheter seg og det forventes høy aktivitet her på forumet. I den anledning har vi nå fått på plass en egen midlertidig kategori for Vinter-OL 2010, vi ønsker jo at vi kan gi dere alle det beste sted å diskutere begivenheten mens den finner sted, og kanskje da også å kunne vende tilbake og lese reaksjoner man hadde når man om noen år blir nostalgiske over nok et OL-gull til Norge. Her håper vi at brukerne benytter anledning til å starte tråder om hver av konkurransene man finner interessant, kjører på med undersøkelser og annet som måtte friste. Se gjerne på hvordan fotball-supportere lager gode kamptråder. Så skal vi se om vi i administrasjonen kan hjelpe til også. Kos dere! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Ahh, bra! Så slepper vi å bruke vintersportskafeen til alt! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Herlig. Har laget en generell tråd, kommer til å oppdatere den etter hvert. Herlig at dere lager en slik kategori for oss vintersportentusiaster. Kommer til å bruke den ganske ofte. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Mange tråder oppe og går. Bare å begynne og diskutere, folkens! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Et problem. Når trådene fra OL-kategoriene er i "mine innlegg" blir de markert som lest, selv om man ikke har lest de nyeste innleggene enda. Noe som kan fikses? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2010 Merkelig, noen andre som opplever dette problemet? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Skjedde igjen. Den tråden du postet i nå lå øverst, men den hadde ikke noe på seg. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Har ikke hatt noe problemer jeg. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Har det problemet med alle trådene som har poll i seg hvertfall, men bare å se hvilken som ligger øverst. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Har det problemet med alle trådene som har poll i seg hvertfall, men bare å se hvilken som ligger øverst. Sist jeg sjekket var det ingen tråder med poll der. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Han snakker vel om tråder generelt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Et problem. Når trådene fra OL-kategoriene er i "mine innlegg" blir de markert som lest, selv om man ikke har lest de nyeste innleggene enda. Noe som kan fikses? Jeg opplever faktisk motsatt nå. Jeg har lest trådene, men likevel står det at de ikke er lest. Er heller ingen polls i trådene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå