kribjo Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Hei. Jeg skal skaffe meg Onkyo TX-SR607EB receiver og LG BD-370 bluray spiller. Men jeg har rett og slett ikke peiling på høytalere og skulle gjerne ha noen tips. Vil ikke gi mere enn 5000 for høytalere og da gjerne trådløse bakhøytalere. Bør jeg gå for 5.1 eller 7.1. Er takknemlig for konkrete tips. Bjørn Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Om du skal ha komplett sett inkludert sub og det skal være kvalitet til den prisen så er nok 5.1 veien å gå. Om du kan gå opp litt i pris så kan du sjekke ut: Dynavoice F-6 EX Black+W10.16, 5.1-pakke (eventuelt på for 8" versjonen av suben istedetfor 10" eller vente med sub) Små pakker som er greie nok finnes også, f.eks Argon Junior 5.1 Canton Movie 60 CX Harman Kardon HKTS7 Lenke til kommentar
kribjo Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 Hei. Takk for tips. Det ble til slutt et greit surround høyttaler sett fra Pioneer, som jeg er fornøyd med. http://www.pioneer.no/no/products/42/99/16...24-W/index.html Siden jeg ikke har peililng slet jeg med om høyttalere passet til receiver. Men jeg fant en nettbutikk som foreslo høytallere ut ifra hvilken receiver jeg hadde i handlevogna. Bjørn Lenke til kommentar
cFc Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Det var pent da, hvordan er lyden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå