Gå til innhold

[Løst]Jeg trenger litt hjelp til hjemmesiden min

Anbefalte innlegg

Det er noe jeg ikke får til men har fott til føt. Det er det at på hjemmesiden min har jeg linkene helt oppe på siden, nesten son, som facebook. Så har jeg en ramme under linkene som da er forsiden. Det jeg fikk til før var a viss jeg f.eks. trykket på bilder så kom bildene opp i den rammen under linkene, men nå kommer det opp i et nytt vindu.

Programmet jeg btuker for og lage og designe hjemmesiden i er Microsoft front page.

Hvet du hvordan jeg kan få det til igjen slik at linken kommer i den rammen under?

Takk på forhond.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du bør sjekke anchor-taggen din i html-koden for å sjekke hva "target" er satt til. Når target settes lik _blank vil det åpnes et nytt vindu. Slik jeg forstår det så benytter du deg av frames, noe som betyr at du må sette target lik navnet på hovedframen din.

Les mer om frames her: http://www.w3.org/TR/REC-html40/present/frames.html.

Ok :D TAKK :D Me viss du går på www.stigatle.com og trykker på en av linkene så kan det være at du skjønner meg bedre.

Lenke til kommentar
Ok :D TAKK :D Me viss du går på www.stigatle.com og trykker på en av linkene så kan det være at du skjønner meg bedre.

Hvis du forklarer bedre så kan det hende at jeg skjønner hva du mener. Jeg har litt problemer med å forstå hva du egentlig vil få til... :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...