Krissma512 Skrevet 3. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2010 Er ganske vanskelig å stjele en Steam account for evig og alltid, eller er slik jeg har oppfattet det. Har "mista" kontoen min selv en gang før, men fikk den ganske så fort tilbake, dog det var av andre årsaker. Uansett, så lenge du har kontonummer/kredittkortnummer for dine kjøp på steam, evt. spill du har kjøpt i butikken og lagt til via steam, så er du ganske sikra for å få tilbake kontoen din. Da enten ved å sende med bilde av serienummer, kortet og evt. andre ting steam support skulle ønske. Edit: Det om han/hun som har stjålet kontoen får deg VAC bannet, om det blir eller ikke når du får tilbake kontoen, vet jeg ikke noe om. Men når jeg fikk tilbake kontoen min, var den slik den var før den ble mistet. ja da håper jeg at jeg får den tilbake. og håper at kontoen min var sånn den var før hackinga Lenke til kommentar
alekso Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg fikk kontoen min hacket like før jul. Sendte inne til Steam Her. Gjorde akkurat som de står der og da tok det en dag eller to før jeg fikk den til bake. De bruker både kredittnr og ip din for å se om du er den rettmessige eier, så vis du ikke har gjort noe veldig rart med Steam kontoen tror jeg ikke det er noe problem. Leste et sted at mange av disse Steam hackerene ikke bruker kontoen selv men heller selger den vidre Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Leste et sted at mange av disse Steam hackerene ikke bruker kontoen selv men heller selger den vidre Så og si alle gjør det. Legger kontoen ut for salg, en person kjøper den og får seg en fin overraskelse når kontoen plutselig ikke er tilgjengelig lenger. Lenke til kommentar
Krissma512 Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 jeg har fått tilbake steam accounten min men de gammle vennene mine er ikke der.. Lenke til kommentar
Krissma512 Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 hvordan bytter jeg hemmelige spørsmål og svar på steam? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå