Krissma512 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) hei jeg var på steam 31 desember 2009 når jeg skulle logge på dagen etter så kom jeg ikke inn. Jeg prøvde flere ganger og logge inn men det funka ikke. Er 100% sikker på at jeg skrev riktig passord. så prøvde jeg og bytte passord men det gikk ikke for hackeren har bytte e-mail adressen. så jeg rapporterte til Steam support og skrev det som hadde skjed. og jeg tokk bilder av cd key og sendte inn kredittkortnummer. vet noen av dere om jeg får steam account min tilbake? hvor langt tid kan det da før jeg får den tilbake? blir han som har hacka meg spora opp? kan noen være så snille og svare meg? Endret 3. januar 2010 av Krissma512 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Tror det tok meg en knapp ukes tid da dette skjedde med meg en gang. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Tror ikke han kan bytte e-mail uten din bekreftelse. Isåfall er det bare å rapportere, brukeren vil ikke finne CD-nøklene dine. Lenke til kommentar
Krissma512 Skrevet 3. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2010 Tror ikke han kan bytte e-mail uten din bekreftelse. Isåfall er det bare å rapportere, brukeren vil ikke finne CD-nøklene dine. jo han har det for jeg fikk denne E-mailen her: Dear (steam user) This email message confirms that your Steam account contact email address has been successfully changed. We are sending this notice to ensure the privacy and security of your Steam account. If you authorized this change, no further action is necessary. If you did not authorize this change, or if you need additional help with your account, please follow this link to the Steam Support site and submit a request for assistance: http://support.steampowered.com/cgi-bin/st...php?p_faqid=197 Thanks for reviewing this information and helping us to maintain the privacy and security of your account. The Steam Support Team http://www.steampowered.com og det er ikke jeg som har bytta e-mail adressen... Lenke til kommentar
Krissma512 Skrevet 3. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2010 Tror det tok meg en knapp ukes tid da dette skjedde med meg en gang. åssen bevis hadde du til steam at det var din account? Lenke til kommentar
Krissma512 Skrevet 3. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2010 jeg trykka på steam så kom jeg inn på account men alt låste seg så kom det bare en melding opp det sto: (pålogginformasjonen for denne kontoen har utgått) her er det et bilde Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Mange spill da,så dumt vist du mister den Men om du har bevise om trengs,så får du nok den tilbake. Noe av det samme skjedde med meg for en stund siden og,men da tok det rundt 8 uker før jeg fikk den tilbake. Lenke til kommentar
Krissma512 Skrevet 3. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2010 Mange spill da,så dumt vist du mister den Men om du har bevise om trengs,så får du nok den tilbake. Noe av det samme skjedde med meg for en stund siden og,men da tok det rundt 8 uker før jeg fikk den tilbake. tror du det holder og sende cd key og kredittkortnummer? Lenke til kommentar
Rgr00n Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Korfor kredittkortnummeret....? Lenke til kommentar
Krissma512 Skrevet 3. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2010 Korfor kredittkortnummeret....? bevis på det jeg har kjøpt via steam med kredittkort... Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Hvordan klarer folk å bli hacket..? Jeg har lagret passordet mitt lokalt på steam, så hopper inn hver gang jeg trykker på ikonet.. spiller riktignok aldri på steam mer da jeg hater mw2 nå men.. Kanskje pga jeg bare har orange box og mw2? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Hovedgrunnen til at folk blir hacka på steam er pga ymse crack Mange dumme folk som legger inn " Get free wow" etc. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Tror det tok meg en knapp ukes tid da dette skjedde med meg en gang. åssen bevis hadde du til steam at det var din account? Husker ikke nøyaktig, men det står på supportsidene deres hva som trengs. Jeg tror det bare var serial og kredittkortnummer på et spill som var kjøpt på steam. Lenke til kommentar
Krissma512 Skrevet 3. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2010 men de bevisene holder det på at et er minn account eller? håper bare et jeg får den tilbake vis ikke har jeg kasta bort tusen av kroner og tid... Lenke til kommentar
Krissma512 Skrevet 3. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2010 Tror det tok meg en knapp ukes tid da dette skjedde med meg en gang. åssen bevis hadde du til steam at det var din account? Husker ikke nøyaktig, men det står på supportsidene deres hva som trengs. Jeg tror det bare var serial og kredittkortnummer på et spill som var kjøpt på steam. ok jeg har gitt dem serial kode og kredittkornummer nå bare venter jeg på og få tilbake account min. men tror du steam kan tilbakestille account min til et tidligere tidspunkt? For han hackeren har sikker endra masse instillinger og sletta alle vennene mine. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) ok jeg har gitt dem serial kode og kredittkornummer nå bare venter jeg på og få tilbake account min. men tror du steam kan tilbakestille account min til et tidligere tidspunkt?For han hackeren har sikker endra masse instillinger og sletta alle vennene mine. Tviler sterkt at de tilbakestiller konto. Da jeg fikk min stjålet stod det tom. på support sidene deres at dersom kontoen din blir bannet i VAC mewns den var stjålet så ville de ikke un-banne deg. Hyggelig gjort av dem. Heldigvis hadde det ikke skjedd noe som helst med kontoen min, og tror ikke det har skjedd noe med din heller. Endret 3. januar 2010 av Vice Lenke til kommentar
Krissma512 Skrevet 3. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2010 ok jeg har gitt dem serial kode og kredittkornummer nå bare venter jeg på og få tilbake account min. men tror du steam kan tilbakestille account min til et tidligere tidspunkt?For han hackeren har sikker endra masse instillinger og sletta alle vennene mine. Tviler sterkt at de tilbakestiller konto. Da jeg fikk min stjålet stod det tom. på support sidene deres at dersom kontoen din blir bannet i VAC mewns den var stjålet så ville de ikke un-banne deg. Hyggelig gjort av dem. Heldigvis hadde det ikke skjedd noe som helst med kontoen min, og tror ikke det har skjedd noe med din heller. da må jeg endre alle instillingene igjen og legge til alle vennene mine og alle gruppene igjen da... men vis han hackeren har brukt accounten min til cheats og har blitt VAB banna så får jeg aldri accounten tilbake da? eller får jeg en ny account med samma spille og sånt på? Lenke til kommentar
Krissma512 Skrevet 3. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2010 jeg tror han hackeren kaller seg Janek og er polsk noen av vennene mine la meg til mens jeg er hacka. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Av det jeg har hørt tidligere blir vennelista tilbakestilt. Noen sier den ikke blir det mens de fleste sier den blir det. Dog, blir du VAC-banned noe sted under den tiden blir det ikke fjernet. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Er ganske vanskelig å stjele en Steam account for evig og alltid, eller er slik jeg har oppfattet det. Har "mista" kontoen min selv en gang før, men fikk den ganske så fort tilbake, dog det var av andre årsaker. Uansett, så lenge du har kontonummer/kredittkortnummer for dine kjøp på steam, evt. spill du har kjøpt i butikken og lagt til via steam, så er du ganske sikra for å få tilbake kontoen din. Da enten ved å sende med bilde av serienummer, kortet og evt. andre ting steam support skulle ønske. Edit: Det om han/hun som har stjålet kontoen får deg VAC bannet, om det blir eller ikke når du får tilbake kontoen, vet jeg ikke noe om. Men når jeg fikk tilbake kontoen min, var den slik den var før den ble mistet. Endret 3. januar 2010 av Nitrius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå