Kristian2k Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Hei, jeg har installert Windows XP - en engelsk versjon, men jeg klarer ikke å få "æøå" og andre tegn til å virke som det skal.. Jeg var litt inn i slike ting tidligere, og mener jeg har klart å fikse dette før uten å installere et nytt operativsystem som er på norsk, er det noen som vet hvordan jeg gjør det? 1 Lenke til kommentar
tainez Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 prøv og høyreklikk på oppgavelinjen så verktøylinjer språklinje så norsk.. try and right click on the taskbar, then toolbars language line as Norwegian .. Lenke til kommentar
chirsso Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Hei, jeg har installert Windows XP - en engelsk versjon, men jeg klarer ikke å få "æøå" og andre tegn til å virke som det skal.. Jeg var litt inn i slike ting tidligere, og mener jeg har klart å fikse dette før uten å installere et nytt operativsystem som er på norsk, er det noen som vet hvordan jeg gjør det? Kontrollpanel - Regional and language options - Norwegian - bokmål. Lenke til kommentar
Kristian2k Skrevet 3. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) prøv og høyreklikk på oppgavelinjen så verktøylinjer språklinje så norsk.. try and right click on the taskbar, then toolbars language line as Norwegian .. Det er en engelsk versjon - ergo; ingen norsk. Endret 3. januar 2010 av Kristian2k 1 Lenke til kommentar
chirsso Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 prøv og høyreklikk på oppgavelinjen så verktøylinjer språklinje så norsk.. try and right click on the taskbar, then toolbars language line as Norwegian .. Det er en engelsk versjon - ergo; ingen norsk. Alle ligger der jeg sa. Legg til nytt språk Lenke til kommentar
Kristian2k Skrevet 3. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2010 prøv og høyreklikk på oppgavelinjen så verktøylinjer språklinje så norsk.. try and right click on the taskbar, then toolbars language line as Norwegian .. Det er en engelsk versjon - ergo; ingen norsk. Alle ligger der jeg sa. Legg til nytt språk Jeg så det nå, tusen takk, det virket. :] 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå