dilldall2 Skrevet 27. januar 2002 Del Skrevet 27. januar 2002 Har da endelig bestemt meg for å lære meg php utover våren (Yippi!) Noen som kan anbefale en god bok om php som tar for seg alt ifra "newbie" til "proff"? Er PHP 4 Bible noe å satse på? Andre gode forslag (gjerne på norsk). Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 27. januar 2002 Del Skrevet 27. januar 2002 ikke sats på Bible-bøkene hvis du er en newbie innet et eller annet. har nemmelig jeg erfart...... kjøpte meg 'beginning php 4' fra Wrox (som er et forlag) for et par måneder siden og har ikke angret siden. er veldig bra bok som går nøye gjennom de feltene som dekkes i boken. jeg er iallefall veldig fornøyd med denne boken. du har også 'Advanced php 4' som også er fra Wrox, men tror ikke denne dekker så mange felt som beginning php 4 gjør. Lenke til kommentar
dilldall2 Skrevet 27. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2002 Tja... så sikkert grei ut den (800 sider, huff!) Noen flere som kan anbefale den eller andre? Forøvrig var vel "newbie" feil ordvalg... har tross alt 3 år universitetsutdanning innen informatikk... men man kan si at jeg er "newbie" innen php :smile: Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 27. januar 2002 Del Skrevet 27. januar 2002 har bare et års informatikk fra høyskole i tilleg til at jeg har lært meg selv endel programmering ved siden av. lærte java og har ved siden av lært litt perl, veldig mye html, asp +++ newbie på php selv da jeg begynte...og synes overnevnte bok er godt egnet når en skal begynne på skrætch i php Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå