Max_Drunk Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Har hatt min Samsung Galaxy i noen dager nå og liker den godt. Men la merke til noe på skjermen. Det kommer strimler tett i tett fra toppen og ned. Er ikke så veldig merkbart men jeg vet at det er der og det liker jeg ikke. Med litt konsentrering så ser man det godt. Det er spesielt på hvite partier jeg ser det. Merket det først når jeg leste på vg.no. Tenkte det hadde noe å gjøre med at jeg surfet på nett. Men så så jeg på et bilde i galleriet med helt hvit bakgrunn og kunne se det der og. Tenkte kanskje at det hadde å gjøre med at det er amoled skjerm men har samenlignet med Samsung Omnia Hd og den har det ikke. Så er det flere her som har Galaxy (ikke Galaxy Spica) eller vet noe om det. Er det feil så sender jeg den inn igjen. Men er det bare sånn skjermen på den modellen er så klarer jeg å leve med det. Kjekkt om noen viste noe. Blir takknemelig for all hjelp Lenke til kommentar
Max_Drunk Skrevet 3. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2010 Bare jeg som har Galaxy? Lenke til kommentar
zennox Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Send den inn. Skal garantert ikke være sånn. Lenke til kommentar
Max_Drunk Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 Send den inn. Skal garantert ikke være sånn. Vet. Fant ut det ja. Blir sendt inn om noen dager. Måtte bare høre om det her. Er noen produkt som "bare er sånn". Men heldigvis ikke på Galaxy. Ellers en artig mobil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå