Sonja84 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Hei! Til dere som pleide å se på Seanie B sine oppsummeringsvideoer på Youtube så kan jeg fortelle dere at Seanie B er tilbake, og har lagt ut mange av de gamle videoene sine ut igjen, yay!!! Og til dere som ikke skjønner hva jeg snakker om, så kan jeg fortelle at om dere, som mange andre, iblant føler dere forvirret etter å ha sett en Lost episode, eller etter en stund har glemt hva som skjedde i f.eks episode 1 av sesong 1, så er Seanie B sine videoer geniale. Han oppsummerer handlingen i hver episode, og presenterer teorier for noen av de merkelige tingene som har skjedd i episoden. Er du en ekte Lost fan, så må du få med deg dette. Ikke alle videoene er lagt ut enda, men han har sagt at han vil legge ut de andre videoene fortløpende. Seanie B youtube kanal her ligger resten av videoene, og flere blir lagt ut fortløpende. Har du en konto på youtube, så er det bare å subscribe til kanalen hans, så får du automatisk vite når han har lagt ut neste video, og slipper å sjekke kanalen hans. Spesial video om røykmonsteret: Folkens bare 1 måned igjen til sesongstarten på siste sesong! Endret 3. januar 2010 av Sonja84 Lenke til kommentar
OpAmp Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Ja, han er den beste. Men så syyykt irriterende at ikke s5 recapsa kommer!! Lenke til kommentar
Engberg Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Ja, han er den beste. Men så syyykt irriterende at ikke s5 recapsa kommer!! The Incident-recap har kommet. Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Så lenge season 6 recap kommer er jeg fornøyd. Da skal jeg passe på å se den før jeg ser neste episode. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Jeg fulgte ivrig med på denne fyren helt til det ble avslørt at han hadde stjelt fra Lost-bloggen til noen andre... Lenke til kommentar
OpAmp Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Hvem gidder å bry seg med det a? Jeg er bare ute etter å få høre spennende ideer og teorier, jeg driter i hvem som var den første i verden til å tenke dem ut Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 10. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2010 Så lenge season 6 recap kommer er jeg fornøyd. Da skal jeg passe på å se den før jeg ser neste episode. Sesong 6, episode 1-2 recaps er ute nå: Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Konge! Godt du sier i fra Sonja84! Jeg skal bli flinkere til å følge med nå. Utrolig artig å se Seanie B sine recap, han er dyktig. Jeg så alltid recap av forrige episode før jeg så den neste. Endret 10. februar 2010 av Frijazz Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 wow, neste recap er allerede ute YOUTUBE Lenke til kommentar
Me sjøl Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Hvem gidder å bry seg med det a? Jeg er bare ute etter å få høre spennende ideer og teorier, jeg driter i hvem som var den første i verden til å tenke dem ut Saken var vel den at han hadde lest opp store utdrag fra andre Lost-blogger ord-for-ord uten å gi noen form for kred til de som hadde skrevet det. Noe som, om det stemmer, er dårlig oppførsel, selv på nett. Men for all del, det kan godt hende han produserer recaps med eget innhold som holder mål. 1 Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Noen som føler for å skrive her hver gang det kommer ny recap, så man husker å se dem? Lenke til kommentar
OpAmp Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Go recap! http://www.youtube.com/user/TheSeanieB Lenke til kommentar
Engberg Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) Noen som føler for å skrive her hver gang det kommer ny recap, så man husker å se dem? Du kan vel egentlig bare subscribe på YouTube, og sjekke innom hver søndag-tirsdag. Han pleier å uploade dem hver søndag eller mandag, men har ikke kommet med recap for The Candidate enda. Rart. Kommer til å spørre han hvorfor, kan si fra her om jeg får svar. Ellers har han en Twitter-account som han pleier å oppdatere når han uploader nye recaps. Den kan du finne her: @TheSeanieB Han har også en Facebook-side han oppdaterer når han legger ut recaps, Sean Olesiuk er hele navnet hans. EDIT: Han sier at han uploadet i går, men skjedde noe over natta, slik at de ikke ble uploadet. Uploader recap for The Candidate nå. Endret 11. mai 2010 av CRWTH Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå