Gattuso_8 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Hei folkens. Jeg har en Ipod Touch, Spotify premium, og spotify-appen på ipoden. Jeg har en del playlister, og har gjort noen av dem om til offline playlists, og har synket dem med ipoden. Men når jeg ikke har internet, så klarer jeg ikke å logge på spotify, og da får jeg heller ikke lyttet til sangene. Hva gjør jeg galt? Det står på spotify sine sider at det også skal fungere på Ipod Touch, så den regner jeg med er grei. Jeg har derimot ikke noe som heter flymodus på min telefon, men går inn på innstillinger og slår av trådløs tilkobling. Når jeg da går inn på Spotify appen igjen, så får jeg opp påloggingsvinduet. Her skriver jeg inn brukernavn og passord, og når jeg da trykker Go, OK eller hva som står der, så kommer det bare opp melding om at den ikke kan logge på fordi jeg ikke har tilgang til internett. Jeg har slettet og installert appen 3 ganger den siste timen bare for å være sikker. Selv skriver jeg ikke inn brukernavn og passord når jeg logger på når jeg er online (utenom første gangen), men når jeg ikke er tilkoblet internet så får jeg opp log in - screenen i det jeg da starter appen (altså når jeg ikke er tilkoblet internet). Lenke til kommentar
claes Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Får håpe du fortsatt lever og er tilstede her, men det du gjør er at du ikke logger ut av spotify appen etter du har syncet offline spillelister. Du bare lukker det, og starter det igjen når du ikke har internett. Du skal ikke trenge å logge inn på nytt med mindre du har logget ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå