Gjest Guest_anonym_* Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 min måler er ikke mer en ca 12 men jentene har ikke klaget så langt, omkrets har jeg ikke målt. hvordan måle størelsen Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 *fap fap fap* Hmmmmm. I helvette! Bare 10cm, fy faen for en skam Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Mulig det er nevnt før her, men jeg liker ikke damer og folk som skal rakke ned på folk med liten pikk! Man er jo faktisk født med saken, og man får desverre ikke gjort mye med det. 1 Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Mulig det er nevnt før her, men jeg liker ikke damer og folk som skal rakke ned på folk med liten pikk! Man er jo faktisk født med saken, og man får desverre ikke gjort mye med det. Tror alle er enige i den der. Å slå opp pga for liten junior er det samme som å slå opp fordi en har for liten nese eller øre eller whatever slags syke ting. De som gjør det fortjener ikke å få seg noenting. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Jeg er 14 år og har mange ustilte spørsmål rundt min penis og underliv generelt sett. Hvordan ser en fullvokst penis ut? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) Jeg er 14 år og har mange ustilte spørsmål rundt min penis og underliv generelt sett. Hvordan ser en fullvokst penis ut? Vel, du kan jo starte med å kikke på denne artikkelen, og deretter gå på Google Images og søke på penis? EDIT: Forøvrig er peniser som snøflak, ingen er helt like. Ergo: En fullvokst penis finnes i alle lengder, tykkelser, fasonger osv. Endret 23. februar 2010 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Mulig det er nevnt før her, men jeg liker ikke damer og folk som skal rakke ned på folk med liten pikk! Man er jo faktisk født med saken, og man får desverre ikke gjort mye med det. Tror alle er enige i den der. Å slå opp pga for liten junior er det samme som å slå opp fordi en har for liten nese eller øre eller whatever slags syke ting. De som gjør det fortjener ikke å få seg noenting. Verken nesen eller øret har en sentral funksjon under sex, så det blir en tåpelig sammenlikning. Om det er grunn til å slå opp eller ikke vil ikke jeg uttale meg så mye om, men om det faktisk skjer, så er nok det bare den utløsende årsak og forteller ikke hele historien bak. Lenke til kommentar
Gjest penis-gjeset Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Hei, er 21 år. Erigert er penis 13 cm og 10 cm rundt, ikke erigrert 2-3 cm lang. Altså en grower, not a shower (shover?). Og dette er irriterende. Spesielt i guttegarderoben. Og jeg vet det ikke hjelper og skrive dette på forumet, for det er min selvtillit som kommer til å bli diskutert. Og den er dessverre ikke på topp, og det liker jeg ikke. Det vil jeg forbedre. What to do? Ellers har jeg mange jentevenner, dessverre ingen seriøse forhold endå, men sex har jeg hatt (once). Som alltid: inn ut, 2 minutter, finito. Har ellers få problemer med å leve i det norske samfunnet. Bare synd penisen min er 3 cm når alle kan se den. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Haha, festlig tråd. Jeg er 18 år, og jeg har aldri orket og spøre om dette før :') Alle som har en penis.. hehe .. Neida, serr.. alle som har en penis vet hvordan det ser ut, men litt mer spesifikt, så har alle et "Bånd" på baksiden som liksom river med seg forhunden når du er klar for action, if you get my meaning. Men selv har jeg litt til høyre på "Fronten" gjemt under forhunden et lite "Feste", aldri sett noe lignende før (Men jeg er jo ikke så jævli mye rundt nakene gutter med forhuden dratt tilbake), vurdert og bare kutte den, men den har nu aldri plaget noen madamer før, så jeg har for det meste bare drette i det. Ikke noe blod gjennomstrømning forøvrig, den blir close to gjennomsiktig strukket. Det ser forøvrig ut som om det er forhunden som har gjort en liten "Forankring" nederst på penishodet ^^ Når jeg er i full givakt så spenner den seg, men ellers er den bare kos, den er er ganske tynn, sånn ca som hyssing, litt tynnere på midten når den er spent, passer på og vaske under - så det blir ikke noe oste produksjon her i gården. Kan dette kalles "Normalt", eller burde jeg liksom slenge pikken ut foran legen min og spørre om de vil ha den til medisinks forskning? Btw, har ikke kuttet den sjøl fordi: A) Vil ikke ha noe skarpt når pølsa B) Vil nå faen ikke kutte meg selv, IHVERTFALL ikke på sjefen sjøl! C) Blir antageligvis noen "Rester" som kan være til irritasjon.. Btw, skal det være masse nupper der hvor osteproduksjon forgår når du lar den lagres? Takk for svar! Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) Skal prøve å svare på noe av det ... men litt mer spesifikt, så har alle et "Bånd" på baksiden som liksom river med seg forhunden når du er klar for action, if you get my meaning. Men selv har jeg litt til høyre på "Fronten" gjemt under forhunden et lite "Feste", aldri sett noe lignende før (Men jeg er jo ikke så jævli mye rundt nakene gutter med forhuden dratt tilbake), vurdert og bare kutte den, men den har nu aldri plaget noen madamer før, så jeg har for det meste bare drette i det. Ikke noe blod gjennomstrømning forøvrig, den blir close to gjennomsiktig strukket. Det ser forøvrig ut som om det er forhunden som har gjort en liten "Forankring" nederst på penishodet ^^ Når jeg er i full givakt så spenner den seg, men ellers er den bare kos, den er er ganske tynn, sånn ca som hyssing, litt tynnere på midten når den er spent, passer på og vaske under - så det blir ikke noe oste produksjon her i gården. Er ikke helt sikker på om jeg skjønner hva du mener, men.. I tilleg til "strengen" som holder fast forhuden har du "enda en streng" som holder fast på høyre av hodet? Så lenge det ikke skaper problemer for deg fysisk eller mentalt eller hva det skulle være, så har det fint lite å si. Du har jo til og med kalt den "kos", så det skulle nok gå bra Kan dette kalles "Normalt", eller burde jeg liksom slenge pikken ut foran legen min og spørre om de vil ha den til medisinks forskning? Så lenge man kan se at det er en penis så er det normalt. Det finnes peniser i så mange ulike utgaver, fasnonger, størrelser ol. at man ikke finner maken om man prøver. Normalt er så mangt. Som sagt: Så lenge det ikke skaper problemer går det under normalt. Btw, har ikke kuttet den sjøl fordi: A) Vil ikke ha noe skarpt når pølsa B) Vil nå faen ikke kutte meg selv, IHVERTFALL ikke på sjefen sjøl! C) Blir antageligvis noen "Rester" som kan være til irritasjon.. D) Fare for infeksjon. E) Det kommer mest sannsynlig til å gjøre vondt. F) Det kan komme til å se stygt/rart ut. Den tanken kan du bare legge helt fra deg. Om du vil gjøre noe med MÅ du til lege. (Det er penisen din, mann) Håper det var til hjelp Endret 3. mars 2010 av 2ball(s) Lenke til kommentar
lperik Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Alle som har en penis.. hehe .. Neida, serr.. alle som har en penis vet hvordan det ser ut, men litt mer spesifikt, så har alle et "Bånd" på baksiden som liksom river med seg forhunden når du er klar for action, if you get my meaning. Men selv har jeg litt til høyre på "Fronten" gjemt under forhunden et lite "Feste", aldri sett noe lignende før (Men jeg er jo ikke så jævli mye rundt nakene gutter med forhuden dratt tilbake), vurdert og bare kutte den, men den har nu aldri plaget noen madamer før, så jeg har for det meste bare drette i det. Ikke noe blod gjennomstrømning forøvrig, den blir close to gjennomsiktig strukket. Kan dette kalles "Normalt", eller burde jeg liksom slenge pikken ut foran legen min og spørre om de vil ha den til medisinks forskning? Btw, skal det være masse nupper der hvor osteproduksjon forgår når du lar den lagres? Takk for svar! Spørsmål 1: Det er ikke noe å tenke på, en dag ryker den av seg selv. Gjør ikke spesielt vondt, men kan blø litt. Spørsmål2: Det er talgkjertler, også helt normalt. Enkelte ganger vil nuppene være større grunnet mye produksjon. Lenke til kommentar
mantex Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Nå vil jeg ikke at dette skal høres ut som mangfoldige andre innlegg, ved å spøre om "den er stor nok." Min er 12 cm, og jeg er 17 år. jeg vet jeg ikke får gjort særlig med størrelsen, så det får være. Jeg har utrolig mye depresjon pga størrelsen, og jeg lurte på da - hvordan kan jeg få tenkt vekk fra størrelsen? Jeg synes alt dreier seg om størrelse. Min er liten, en skam. det er nesten så jeg ber til gud om å få 10 centimeter til, og jeg tror jo ikke på gud engang. Hvordan kan jeg stoppe å tenke på "størrelse, størrelse, størrelse" når alle rundt meg gjør det? alle damene også. Og dette får meg til å kvie meg til den gangen jeg debuterer, hva om de kommenterer størrelsen? Da hadde jeg vært helt i grus. hvordan takler man alt size-talk'et? Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Du har ihvertfall tre år igjen å vokse på, hvis ikke flere, hvor mye vil skje. Skjærer det seg helt kan du ta det helt med ro uansett. 12cm er nok til å tilfredstille jenter flest. Klart er noen centimeter mer å foretrekke, men husk også at en for lang penis bare vil være i veien. Men, hva har vel lengden å si med kjærlighet i bildet. Det er flere måter å tilfredstille på, og 12cm er uansett mer enn nok til hovedakten. Er du sikker på at du måler riktig også? For riktig lengde skal du måle helt fra roten på oversiden av penis når den er som stivest. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Rogern min er sikkert 4-5cm når den henger og slenger, men vokser til ca 18.5cm når den blir stiv. Er det vanlig at en penis vokser så mye ved ereksjon? Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Rogern min er sikkert 4-5cm når den henger og slenger, men vokser til ca 18.5cm når den blir stiv. Er det vanlig at en penis vokser så mye ved ereksjon? Ja, det er veldig vanlig. Lenke til kommentar
Gjest 34719 Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Har bruker her men velger å bruke gjestefunksjonen da jeg besvarer slike spørsmål. Håper moderatorne ikke har noe i mot det. Men til spørsmålet: Det er ikke akkurat lite. Gjennomsnittslengden er på 14,7 cm. Omkrets vet jeg ikke. Mange menn har jo 20 cm som drømmelengde. Vær stolt over Big Ben! Lenke til kommentar
Gjest anonym 19 Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Hvordan måler man egentlig penisen korrekt? Skal man presse målebåndet inn i kroppen det man klarer, eller "dit huden går"? Min penis er 15cm når jeg måler helt inn til beinet, og 13cm når jeg tar til maven. 15-16cm i omkrets, er dette lite, eller? Jeg føler at den er for liten, og plages seriøst med prestasjonsangst, derfor er jeg jomfru, noe som er meget irriterende. Gutt19 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Du er jomfru pga du har for liten tiss? Hvis er det liksom det eneste som har stoppet deg ifra å ha seksuell samkvem med en kvinne, så foreslår jeg en psykolog. Jeg må bare beklage at du må si nei til tilbudene du har fått i såfall. Lenke til kommentar
Gjest anonym 19 Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Så det du sier er altså at sjansen er stor for at selve størrelsen ikke vil skape reaksjoner hos jenten? Har bare hørt så mange jenter prate om størrelse. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Det eneste som kan skape reaksjon er om den skiller seg veldig ut, enten for liten eller for stor. Uansett så er hvordan du bruker verktøyet du har mye viktigere enn selve verktøyet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå