Turbo sindre Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Hei, har en acer aspire 8730z her som finner alle andre nett i nærheten unntatt vårt. Dette skjedde helt plutselig en dag den ble slått på. De 2 andre maskinene i huset bruker også trådløs men de fungerer som de skal.Jeg har ikke endra noe på router eller modem i det siste. Jeg har prøvd å legge in nyeste driver til nettverkskortet. Maskinen fungerer fint med kabel. Er dette noe jeg kan fikse selv eller skal jeg bare sende den inn? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 skru helt av maskinen og ta ut strøm på modem og router og vent i en 10 minutter før du setter disse i... vent til de er på igjen og skru så på laptopen og prøv igjen PS: har du formatert til WIN 7? Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 3. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) nei bruker vista for øyeblikket Endret 3. januar 2010 av Turbo sindre Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 3. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2010 Finner det fortsatt ikke etter at det stod uten strøm i 10 minutter. Den finner forresten nesten flere nett en vi har naboer men alle har lite eller ingen signaler. Masse nett jeg ikke finner på noen av de andre maskinene Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Har noen satt på skjult SSID i routeren? Har du en mobil e.l. du ikke har koblet opp mot nettverket før, prøv og se om den finner det. Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 3. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2010 Routern er passordbeskyttet og jeg har ikke endret noe som helst i routern på en god stund nå Jeg fikk kobla til nettverket med telefonen min men det har jo gått før også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå