Veltins Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Hey! Jeg lurer på om hvis jeg kjøper en "vagina" på kondomeriet med "Betal med postoppkrav". Vil det da komme i postkassen min hjemme en lapp eller noe? Vil liksom ikke at foreldrene mine skal se det >.>.. Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 da får du en vanlig hentelapp, på den står det summen du skal betale, og avsender, men hva kondomeriet gjør i forhold til avsender vet jeg ikke, kan hende de har et diskret firmanavn de merker forsendelser med. Lenke til kommentar
Veltins Skrevet 3. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2010 Er det noen andre som kan si meg om det står kondomeriet på hentelappen? Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Står ikke kondomeriet på hentelappen Du kan også be om å få en sms istedenfor en hentelapp tror jeg. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Om du er redd for å bli oppdaget av foreldre og postvesen, så anbefaler jeg kjøp av en Fleshlight (direkte fra sidene deres). Da kommer pakka i en veldig diskret forsendelse med et helt annet firmanavn. Samt at pakkens innhold er beskrevet som personlig hygiene (deo, eu de toilett etc). Også er det mye bedre enn de kunstige fittene på kondomeriet http://www.fleshlight.com/ Edit: Flesh light er fake-fittenes Rolls Royce, og den originale Flesh lighten. Endret 3. januar 2010 av YellowCake Lenke til kommentar
Veltins Skrevet 3. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2010 også.. Når jeg bruker denne typen betaling. Er det bare 1 gang jeg skal betale? Når jeg skal hente den lizzom? Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Du betaler hele fitten i posten sammen med postoppkravet. Fleshlight hadde ikke vært så dumt, men av erfaring funker de andre på kondomeriet bra også. Lenke til kommentar
Veltins Skrevet 3. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2010 tenker litt på denne : http://www.kondomeriet.no/default.aspx?did=9779008' Finner ikke fleshlight :/ Lenke til kommentar
nomore Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Her selger de Fleshlight i Norge. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Vi bruker anonyme esker og polstrede konvolutter i utsendelsene våre. Pakken har ingen logo. Alle personopplysninger som lagres blir holdt fortrolig, de blir ikke videresolgt til tredjepart eller brukt i noen som helst form for markedsføring. De ansatte i Kondomeriet AS har taushetsplikt også etter arbeidsforholdets slutt. Ingen merker på pakken som røper no om hva den inneholder eller at den er fra en erotisk butikk, du trenger ikke engang registrere deg for å handle hos erotikknett.no Einaste person som ser avsendar er vel den som står i skranken hos Posten. Endret 3. januar 2010 av Zeph Lenke til kommentar
Veltins Skrevet 3. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2010 Er jo drit mange fleshlights da Lenke til kommentar
Veltins Skrevet 3. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2010 er denne: http://shop.erotikknett.no/Sexleketoy-for-...eshlight-vagina noe bra? Lenke til kommentar
Veltins Skrevet 3. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2010 Er det ikke best å kjøpe på www.fleshlight.no?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg