Zero- Skrevet 21. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2010 Ser veldig bra ut. Fylling - Hvordan løser du det? Jeg forventer bilder når denne babyen er ferdig Vil også vite hva du syns om pumpa. Jeg tenker jeg fyller på i toppen av tanken. Kanskje holder den litt høyere enn resten av systemet når jeg fyller på, er ikke helt sikker på hvor jeg skal ha den. Lenke til kommentar
Zero- Skrevet 22. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2010 Hva betyr dette fra posten sin sporingsside? "Sendingen er under importbehandling og er midlertidig lagret Årsak: Org.nr eller fødselsnr kreves" Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Du får brev i posten om at du må sende personnr og litt info. Tror jeg. Lenke til kommentar
Zero- Skrevet 23. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2010 Du får brev i posten om at du må sende personnr og litt info. Tror jeg. Ok. Lenke til kommentar
Zero- Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2010 Har det noe å si hvis man stiller ned pumpen med feks speedfan? Den bråker litt, men kraftig trykk. Holder det å koble til 1 3-pins viftekobling? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 En viftekontroller vil fungere ja. Den blå 3-pin ledninga er kun for RPM-måling, og du kan ikke påvirke den uten at strøm også er tilkoblet 3-pin. Lenke til kommentar
Zero- Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2010 En viftekontroller vil fungere ja. Den blå 3-pin ledninga er kun for RPM-måling, og du kan ikke påvirke den uten at strøm også er tilkoblet 3-pin. Har forresten noen sanne ledninger med begrensing på, fulgte med Nocuta NH-U12P, men pumpen starter ikke med en av de på... Noen som vet om en måte å få pumpen til å gå saktere, uten å stille det i feks speedfan hver gang? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Som jeg sa, en viftekontroller som gjør at du kan fore med mer enn 7v. Lenke til kommentar
Zero- Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 Som jeg sa, en viftekontroller som gjør at du kan fore med mer enn 7v. Men det jeg egentlig lurte på: I esken med pumpen, var det en rar adapter med 1Molex hunn, 1Molex hann, 2 vifteplugger hann, og en hunn vifteplugg, vet ikke helt om jeg trenger dette adapteret, nå har jeg kun koblet det til på HK med en vifteplugg. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Hvis pumpa funker slik den skal, og du er fornøyd med å ha den koblet til HK, så trenger du den ikke. Greit å ha liggende uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå