Zero- Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2010 Kanskje jeg skulle tatt en http://www.coolerkit.dk/xspc_750_dual_bay_...v_2-p-1367.html isteden for den pumpen og tanken? Noen som vet om det går bra? Tenkte jeg kunne spare litt plass. Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Du har gjort feil med niplene og slangen. Du må ha 1/4" BSPP nipler for 1/2". Kjøp 7/16" slange. Lenke til kommentar
Zero- Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2010 Du har gjort feil med niplene og slangen.Du må ha 1/4" BSPP nipler for 1/2". Kjøp 7/16" slange. Ok, men går det bra med den med pumpe og tank i ett, eller blir det best med separat pumpe og tank? Lenke til kommentar
Zero- Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Merket noe rart på coolerkit.dk, jeg registrerte meg der, la til alle delene i handlekurven, så da at jeg hadde valgt danmark som land, da kosta alt ca 2500 + frakt, bytta land til Norge, da kosta det 2300,- inkl 250 i frakt... Bytta til DK igjen for å sjekke, det blir 500,- billigere hvis jeg velger Norge som land. Er det en feil, eller skal det vere sann? Edit: La merke til at de 500,- var Dansk moms. Må jeg betale tilbake dette via toll, eller slipper jeg å betale det? Endret 7. januar 2010 av Zero- Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Har du bestemt deg på hva du skal kjøpe? Lenke til kommentar
Zero- Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2010 Har du bestemt deg på hva du skal kjøpe? Ja, tenker jeg kjøper: Hvis ingen har noen invendinger da. Det blir 2050,- + 250,- i frakt, ca 2530NOK Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Kjøper du en male/male skrue kan du koble tanken direkte på pumpa hvis du ser behov for det http://www.chilledpc.co.uk/shop/product_in...products_id=902 Lenke til kommentar
Zero- Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2010 Kjøper du en male/male skrue kan du koble tanken direkte på pumpa hvis du ser behov for det http://www.chilledpc.co.uk/shop/product_in...products_id=902 Er det noen fordeler med det? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Meh. Det kommer ann på kassen din. Dersom plassen gjør at det er en fordel å ha pumpe/tank kombinert, så har du hvertfall muligheten med en slik. Hvis ikke henger du tanken et annet sted. Det er lurt å ha tanken like før pumpa i loopen uansett Lenke til kommentar
Zero- Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Meh. Det kommer ann på kassen din. Dersom plassen gjør at det er en fordel å ha pumpe/tank kombinert, så har du hvertfall muligheten med en slik. Hvis ikke henger du tanken et annet sted. Det er lurt å ha tanken like før pumpa i loopen uansett Ok, men tror det blir best med en kort slangs imellom eller noe, dessuten, selger de ikke hann-hann plugg der, så klarer meg uten. Bestiller så fort jeg får råd. Endret 8. januar 2010 av Zero- Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Går ann det også Nevnte det bare for å poengtere at det ikke er nødvendig med spesiallagd tank/top for å kunne kjøre tank direkte på pumpa Lenke til kommentar
Zero- Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 Går ann det også Nevnte det bare for å poengtere at det ikke er nødvendig med spesiallagd tank/top for å kunne kjøre tank direkte på pumpa Ok. Lenke til kommentar
zhanzet Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 har tenkt å vannkjøle et 5970 kort selv og kom over litt viktig info på nettet. anbefaler deg å lese over dette før du skrur alt sammen... http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=241616 Lenke til kommentar
Zero- Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 har tenkt å vannkjøle et 5970 kort selv og kom over litt viktig info på nettet.anbefaler deg å lese over dette før du skrur alt sammen... http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=241616 Takk for tipset, skal se etter det når jeg setter på vanblokken. Lenke til kommentar
Zero- Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Har det noe å si hvilken rekkefølge tingene er i loopen? Har tenkt å ha: Pumpe->Reservoar->GPU->CPU->Radiator->pumpe, vil det funke bra? Endret 17. januar 2010 av Zero- Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 En fin regel er at pumpa alltid skal komme etter tanken. Ellers er det fritt fram, egentlig Lenke til kommentar
Zero- Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 En fin regel er at pumpa alltid skal komme etter tanken. Ellers er det fritt fram, egentlig Hvorfor det? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Fordi pumpa har et magasin å trekke fra hele tiden. Det er ikke et must, men det er en fordel. Lenke til kommentar
Zero- Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2010 Har bestilt: Noe annet enn det på skjermkoret jeg bør tenke på når jeg skal sette det sammen? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Ser veldig bra ut. Fylling - Hvordan løser du det? Jeg forventer bilder når denne babyen er ferdig Vil også vite hva du syns om pumpa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå