Gå til innhold

Nye macbooks, idag!?

Anbefalte innlegg

kom tilfeldig vis over dette

"Fudzilla claims that Intel is planning on launching three Arrandale-based processors on January 3rd, 2010. These Arrandale processors are based on the advanced Nehalem architecture first introduced into desktop Macs earlier this year, and should represent a significant performance improvement over the Core 2 Duo processors that are currently found in Apple's MacBook Pros.

The three new processors will be branded under the "Core i5" and "Core i7" names and range from 2.4GHz to 2.66GHz with prices ranging from $225 to $332 in quantities of 1000. While Fudzilla describes their TDP (thermal design power) of 35W as "not so attractive", it matches up with the current high-end processors used in the MacBook Pro. This means Apple could use these processors in a new MacBook Pro update.

These new mobile processors are said to eventually also come in low-voltage variants that will also make them suitable for ultra-thin notebooks such as the MacBook Air."

kilde: http://www.macrumors.com/2009/12/01/first-...ue-january-3rd/

Endret av chri-ot
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ryktene vil vel ha det til at det kommer en oppgradert MacBook Pro i februar-mars, og sannsynligvis blir dette den største oppgraderingen på lenge.. så er bare å vente i spenning! Kommer sannsynligvis til å kjøpe min første mac selv når denne kommer :)

Lenke til kommentar

Ryktene vil vel ha det til at det kommer en oppgradert MacBook Pro i februar-mars, og sannsynligvis blir dette den største oppgraderingen på lenge.. så er bare å vente i spenning! Kommer sannsynligvis til å kjøpe min første mac selv når denne kommer :)

[/quot/

, jeg får vel bare begynne å spare, min pc kommer snart til ta dukken :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...